Zoover

7,3

Geweldig hotel!

Daphne
18-9-2014

Een mooi, groot hotel, met vriendelijk personeel. We kregen i.p.v. een standaard kamer een suite omdat we 'maar' op de eerste verdieping zouden verblijven. Erg groot en met 3 balkons! Prachtig uitzicht op de helderblauwe baai met allerlei bootjes. De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken; ons werd dan ook verteld dat volgend jaar het hotel gerenoveerd gaat worden. Het eten in het restaurant is super gevarieerd (zowel bij ontbijt, lunch als avondeten) en echt heerlijk! Het zwembad is fijn, er is de hele dag zon en gezelligheid, er zijn voldoende ligbedjes en er is een bar met lekker eten en drinken. Het hotel heeft ook een ideale ligging: op loopafstand van de gezellige straatjes van Buggiba vol met restaurantjes en winkels, uitzicht op de baai, een pinautomaat en bushalte aan de overkant van de straat.

Wij zijn er geweest in augustus 2005

Suzanne en Geert
5-11-2005

Wij zijn er geweest in augustus 2005. Ligging is zeer goed, in een toeristisch centrum en enkele minuutjes wandelen van een busterminus. Het eten was verzorgd, maar 's avonds was er niet zoveel keuze wat betreft vlees en vis. We hebben veel bezocht en zijn niet veel aan het zwembad gebleven. Stoeltjes aan het zwembad staan zeer dicht op elkaar en de parasols waren niets waard (oude dingen die de hele tijd omwaaiden). Zwembad zelf was zeer vuil.

verouderd hotel, zon rond half 5 al weg aan zwembad

ferdi en marina
2-11-2005

verouderd hotel, zon rond half 5 al weg aan zwembad. Sommige dagen moest je in de file staan om aan tafel te kunnen gaan.

gratis gebruik van fitness en binnenzwembad(je) op 150m, brubbelbad rook te fel naar javel om te kunnen gebruiken.

flesje parfum "verdwenen" in de badkamer!

Gereisd Anders in november 2005

October 2005 Hotel is slecht onderhouden

Willy en Leo
17-10-2005

October 2005 Hotel is slecht onderhouden. Kamers niet schoon en oud. TV die het maar half doet.Te masaal als je een ligbed wil hebben aan het zwembad dan moet je al vroeg opstaan.Onbijt eentonig.Liften zijn traag en rumoerig als je de pech hebt zoals wij een kamer op de 7e Etage naast de lift.Dit Hotel is niet echt een aanrader er zijn betere.

Gereisd Anders in oktober 2005

Wij waren gelogeerd in HP-formule

Andreas en Magda
17-10-2005

Wij waren gelogeerd in HP-formule. Positieve punten:

- vriendelijk en gedienstig personeel aan het onthaal;

- leuke en erg propere kamer;

- mooi schuin zeezicht, alhoewel hiervoor niet betaald;

- uitstekend gelegen voor wie zelf uitstappen wil doen (busterminal op 10-tal minuten wandelen);

- uitgebreide keuze bij ontbijt (Engl. breakfast) en diner;

- wij hadden uitstekende bedden (er waren wel reisgenoten die een afschuwelijk bed getroffen hadden);

Minder aangenaam waren:

- de liften, eerder een tijdrovende ramp;

- wat aftandse badkamer;

- het gemeenschappelijk sanitair dat slecht onderhouden en vies was;

- elke avond veel lawaai van disco in de omgeving van het hotel;

- het zwembad dat reeds om 18:00u sloot;

- de service in het restaurant;

- eentonigheid in het aanbod van het restaurant (advies: neem enkel ontbijt en slechts enkele malen diner in het hotel zelf).

Het hotel was niet echt wat we er van verwacht hadden

Wendy
6-9-2005

Het hotel was niet echt wat we er van verwacht hadden. Inderdaad: het ontbijt was vreselijk, op een lift wachten duurde uren en het gehele zwembad is aan renovatie toe (muziekboxen, cd's, ligbedden en parasols). Ontbijten en zwemmen deden we bij het rustige zwembad (Luzzo Lido)schuin tegenover het hotel (waarvoor je wel moet betalen!)

Maar goed, daar stonden allemaal ook goede dingen tegenover; we hadden een mooie kamer met uizicht op zee en een prima bed, het personeel aan de balie was zeer vriendelijk en de schoonmaak was perfect. Het is geen 4* waard inderdaad, maar wat wil je ook voor de prijs die je betaald? De kwaliteit komt overeen wat je voor de prijs mag verwachten.

Voor een hotel dat er super uitziet EN met een perfecte ligging moet je New Dolmen of Mercure San Antonio kiezen, maar ja, die prijzen zijn dan ook sutkken hoger.

Heel slecht verzorgd hotel, het is er oud vuil vies en en

Filip Vereecken
2-9-2005

Heel slecht verzorgd hotel, het is er oud vuil vies en versleten. Een echte aanrader voor iemand die eens het bewijs wil zien van bedriegelijke reclame. Zeker en vast geen 4 sterren waard, hoogtens 2.

Reeds klacht ingediend want dit kan niet zomaar blijven aangeboden worden.

Gereisd Anders in september 2005

Inderdaad een heel slecht hotel, door achterstallig van De

Ina
22-8-2005

Inderdaad een heel slecht hotel, door achterstallig onderhoud afgezakt van een ****4 sterren hotel naar een **sterren hotel.

Bedden met een kuil erin, lange rijen wachtende bij voor het ontbijt. Gammele liften die heel traag werken. De toilet op de kammer was netjes, maar in het hotel en zwembad ronduit smerig. De service van het personeel is ronduit slecht. Drie keer gevraagd voor een koelkastje op de kamer. Een tv waar alleen CNN redelijk op te ontvangen was. Rest van de zenders storing/sneew.

Een zwembad met kapotte bedjes, en alleen maar kapotte/vieze parasols. Wanneer het een beetje waait vliegen de parasols door het zwembad. En ga zo maar door.........

Dit hotel is inderdaad niet meer wat het was

marco
19-8-2005

Dit hotel is inderdaad niet meer wat het was. Ben hier 5 jaar geleden geweest toen was het een top hotel, inmiddels is het van een spaanse eigennaar en niet meer in maltese handen. alles is oud of is buiten werking bv 4 van de 6 liften werkten niet roestspoor in de wc, bad bedden die al 25 jaar zijn en ga zo maar door bedienig erg langszaam 20min voor wat drinken en dan zit alleen jij daar op te wachten. midden in de zomer de vloerbedeking in de hallen vervangen. een saai ontbijt, elke dag het zelfde.... harde muziek bij het zwembad, waarbij ze 1cd de hele dag door laten spelen 7 dg per week. en voor 9 uur een bed hebben geclaimt hebben anders heb je pech kort om ik kan nog wel een a4 schrijven wat er mis mee is. wees verstanding en boek een ander hotel

De kwaliteit van dit hotel is ver onder de maat wat je van

Eddy
31-7-2005

De kwaliteit van dit hotel is ver onder de maat wat je van een 4 sterren hotel mag verwachten. De bediening is niet vriendelijke en het eten is van een middelmatige kwaliteit. Het hotel is in 1980 gebouwd, inmiddels is men vanaf de bovenste etage begonnen met de noodzakelijke renovatie van de kamers. Airco werkte slecht, wc spoelde moeilijk door. Zwembad is klein en de ligbedden zijn oud. 150mtr verder is er een heel mooi zwembadcomplex met sauna en buddelbad, gebruik hiervan was tijdens onze vakantie nog gratis maar kost nu Eur 3,- p.p.p.d. Kortom boek dit hotel NIET!!