Zoover
Hotel Seashells Resort at Suncrest

Hotel Seashells Resort at Suncrest

Hotelsterstersterster
7,3

Het was fantastisch, vriendelijk, vlot verloop

Marijke Van Damme
17-3-2017

Wij, mijn vriendin en ik zijn van 24/2 tot 2/3 in Malta geweest. Het hotel was voortreffelijk. Het eten lekker, vlot verloop niettegenstaande de drukte. Mijn vriendin is van de trap gevallen en haar voet was ernstig verstuikt. Onmiddellijk hulp van de receptie, ijs en het voorstel om een rolwagen te huren zodat we de uitstappen toch konden meedoen.

Chelsey Philips deed daar stage ook zij heeft ons bijgestaan. Zonder vragen heeft ze alles geregeld voor de luchthaven, ook een apotheek gezocht voor zalf en verband. Het is een vriendelijke en heel vlotte dame. Haar gevraagd hoe we haar konden vermelden voor de vlotte bediening. Ze gaf ons hoiday check door of tripadvisor. Daaropo lukte het mij niet om haar aan te bevelen. Misschien kunnen jullie dit voor mij klaren.

Bedankt. Malta is ons heel erg bevallen en we komen zeker terug

Marijke Van Damme

ongekend goed verzorgd, receptie was voorbeeldig.

Henriëtte Noë
9-2-2017

Dit hotel heeft alles van een 4 sterren hotel, maar het overdekte zwembad is wat klein, en avond entertainment ontbreekt. Maar beslist 4 sterren waard.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Uitstekend gelegen om Malta te verkennen

Eric Crombez
2-2-2017

Maltezen zijn zeer gastvrij heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Spreken bijna ook allen naast het Maltees heel goed Engels.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Kan beter

E. Scheper
18-9-2013

Groot hotel, kamers matig (iig de kamers aan de achterzijde zonder zeezicht!) Kamers zijn ruim, maar aan de achterzijde heb je geluidsoverlast van oa afvoer van de airco's, en 's ochtends vroeg van de vrachtwagens die goederen komen leveren bij het hotel (er wordt hard gepraat, zonder dat er rekening wordt gehouden met gasten in de kamers erboven.) Op 2e etage hangt een rare lucht in de gang, op andere etages niet gemerkt.

Er zijn meerdere restaurants, het restaurant in de kelder was niet geweldig. Restaurant bij de receptie is prima! Elke dag een uitgebreid buffet.

Klacht over lekkage in de badkamer werd pas na een paar dagen opgelost. Er wordt dagelijks schoongemaakt, maar niet heel grondig. Na een week lagen er nog stofvlokken op de wastafel, die er op dag 1 ook al lagen...

In Qara is niet veel te beleven, alleen op de terrassen van de 3 hotels is (bijna) elke avond animatie, en zijn er een paar barretjes. Op ongeveer een half uur lopen ligt Bugibba, daar is 's avonds meer te doen!

Prima hotel voor een vriendelijke prijs

jmc_ogier
24-12-2011

Gezien de kritieken die we hadden gelegen, hadden we geen hoge verwachtingen. Het hotel viel ons echter alleszins mee! Aardig personeel, gewoon goede kamers en ook het eten vonden we goed. Het hotel heeft 4-sterren. We hebben wel eens in een beter 4-sterren hotel gezeten met meer luxe en comfort, maar daar betaalden we ook (veel) meer voor. Je moet het hotel dus ook afzetten tegen de prijs die je betaalt. Al met al hebben we hier een heel fijne vakantie gehad en we zouden hier zeker ook nog een keer naar teruggaan. Wij vinden dit hotel wél een aanbeveling, tenminste als je voor niet al te veel geld een leuke vakantie wilt.

redelijk hotel, mooie ligging

liesbeth dalman
4-10-2010

Het hotel ligt aan zee en een drukke en gezellige straat. De kamers zijn ouderwets en wat smoezelig. Ze maakten het wel goed schoon maar de algehele indruk van onze kamer was een 6. We hadden alleen ontbijt en dat was in orde. We zijn 's avonds uiteten geweest en dat was super. Veel gezellige restaurants waar je voor een goede prijs lekker kan eten. Zwembad was ook wat smoezelig. Ik zou zelf dit hotel niet snel aanraden maar het was zeker niet waardeloos.

Prima hotel

ingrid
29-5-2010

Dit hotel moet onlangs gerenoveerd zijn, want ik herken niets van de negatieve reacties die ik hier gelezen heb.Prima zwembad met voldoende ligbedden, althans in mei.

Personeel is attent, ruime kamer en badkamer, bedden zijn goed.

Mijn airco deed het wel en met de ramen dicht slaap je goed, want de weg is inderdaad druk.

Eten was wel goed, maar na een paar dagen gaan die buffetten vervelen.

Wat meer variatie in vis zou prettig zijn. Gewoon ook een keertje in een restaurant elders gaan eten; voor de prijs hoef je het niet te laten.

Ik heb een heerlijke vacantie gehad!

"Dit nooit meer"

Siete
29-8-2009

Wie een hotel wil waaraan wat mankeert moet hier heen. Airconditioning werkt nauwelijks, bedden zakken door, de toiletten bij de meeste kamers werken niet, het hotel ruikt muf. De bruine broodjes elke dag zijn oud. Te weinig ligbedden bij een smerig zwembad. Wat wil je nog meer. Zeker een aanrader om niet meer te gaan. Sloop het hotel maar. Een positief punt, er is een dame van indonesche afkomst aan de receptie die nederlands spreekt

vergane glorie

marcel
4-8-2009

ik ben hier met een groepsreis geweest en zal proberen de algemene indrukken weer te geven, iedereen van ons had door een oversteek naar sicilie 2 verschillende kamers :

+ ruime kamers

+ servicebereidheid baliepersoneel (bijv koffie als je als groep midden in de nacht vertrekt)

+ ontbijtvoorziening

+ pinautomaat en winkeltjes dichtbij

+ uitzicht aan voorzijde

- zwembad , zout en te warm water, om 18.00 uur dicht, hoeveelheid bedden

- liften , traag en erg onbetrouwbaar

- ligging aan drukke weg, kamers aan de voorkant t/m 4e verd zijn erg lawaaiig

- airco die niet werkt

- meeste badkamers in slechte conditie (zowel douche als toilet)

- kamers zijn niet altijd even schoon

- muziek tot laat aan voorzijde hotel

In het algemeen is dit een mooi hotel GEWEEST, maar is het nu toch wel vergane glorie en aan een grondige renovatie toe.

Doenbaar

Nicolas
8-7-2009

Samen met een aantal vrienden in Suncrest verbleven voor een 10-tal dagen. De eerste indruk is dat het hotel een beetje afgeleefd is. Alles is in orde, maar een heropwaardering is aangeraden. De ligging is goed gelegen (centraal) maar ligt inderdaad aan een drukke baan wat soms gevaarlijk is en voor overlast zorgt. De service is niet slecht, gewoontjes. Voor de prijs had ik wel iets meer verwacht, maar soit. Het eten is lekker, de variatie is in orde, geen verdere opmerkingen. De kamers waren verzorgd, maar zeker niet luxueus. De airco kletterde nogal waardoor het slapen (of rusten) niet makkelijk lukte. Het zwembad was inderdaad nogal 'druk bezet' dus er op tijd bij zijn is de boodschap! Mijn conclusie: als je tevreden bent met iets gewoons, is dit doenbaar, wil je meer luxe, dan zou ik toch niet in Suncrest verblijven.