Zoover

7,3

Kamers zijn mooi en goed Maar het ETEN nooit weer

Freddy
1-8-2016

De kamers zijn nettjes en schoon de bedden slapen ook goed

Nu de slechte zaken:

Het eten is een uitgemolken consept vrijwel altijd het zelfde en vlees.....ja vlees kleine droge stukjes of veel te zoute ham

Ze hebben een showkok die er ook voor de show staat ze kunnen alleen maar warm maken pasta,s

Bij het zwembad ook altijd het zelfde gelukkig als 1 kant van de hamburger zwart is is de andere kant het ook

Ik ben niet iemand die het geld er " uit wil eten en drinken" maar zo slecht en weinig als hier is heb ik nog nooit meegemaakt

Wij hebben extra kosten gemaakt omdat we buiten de deur gingen eten

En bestel je een irisch koffie krijg je ...... Whiskey met koffie uit een automaat meneer u irisch koffie

Animatie is prima alleen jammer dat als je niet doof was , je het wel ben geworden

Conclusie : slapen prima eten en drinken ergens anders

Prachtig gelegen hotel met goede service

Lallybroch
26-9-2014

Wij zaten all inclusive en het eten viel niet tegen, het was goed verzorgd, vers en redelijk warm. Er was ruim voldoende keus.

De kamers waren netjes, de schoonmaak viel wel vrij laat op de dag, zeker na 4 uur. Als je vroeg wilde douchen had je nog geen schone handdoeken.

Wij hadden meer dan voldoende ligstoelen aan het zwembad (september) de bediening aan de bar was vlot en zeer behulpzaam. Het entertainment was jong en heel enthousiast.

Het hotel ligt aan de boulevard en via een ondergrondse doorgang kun je aan het zwembad komen. het strand stelde niet veel voor, een heel klein stukje rots.

Wifi was in eerste instantie 2,50 per uur, maar na 2 dagen gratis wat volgens mij een foutje was.

een fantastisch hotel

truus
20-7-2014

het personeel heel vriendelijk en behulpzaam, animatie de hele dag door niets verplicht , het eten heel goed, kamers ruim, de enigste minpunt er is weinig druk op het water vond ik vervelend bij het douchen.er word alles aan gedaan dat je een aangename vakantie hebt, weinig Nederlanders, veel nationaliteiten ,vind ik geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Nooit meer!

Marielle
27-7-2011

Het is niet wat je van 4 sterren verwacht. Het eten lijkt uit een gaarkeuken te komen (geen versfruit, geen vers vlees....). Het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg. 's Avonds/'s nachts overlast van clubs. Het hotel is smoezelig. Er zijn te weinig zonbedden voor het aantal gasten. De handdoekenservice betekent betalen voor een handdoek. Het zoutwater zwembad is geopend tot 18 uur daarna zwemmen absoluut niet toegestaan. Er wordt gesuggereerd dat er 2 zwembaden zijn. Er is een poedelbadje van 2 x2 m en een redelijk groot (zout) waterzwembad dat 1,2 m diep is. Het terras bij het hotel is niet groot genoeg voor de gasten en omdat er geen strand is, alleen een betonnen stoep langs de zee, kan je nergens anders liggen (en heb je dus pech als het terras vol is).

Zeker geen aanrader!