Zoover

7,3

Goed hotel

Vandendriessche Fr.
20-11-2018

Je bent ervoor of ertegen: buffetten. Wij zijn zo niet voor buffet bij het avondeten maar hier was alles toch ok. Voldoende variatie van zowel voor- als hoofdgerechten.

Ook het nagerechten buffet was in orde.

Gereisd Met partner in september 2018

fantastisch, mooi, goed weer zon, vriendelijk.

jeanine.K
5-8-2017

Voor de cultuurhistorische eiland, ondergrondse gangen ,gebouwen.zowel voor volwassen als kinderen,,ook aquarium doen..goed bereikbaar met openbaar vervoer, zeker dag of weekpas kopen voor openbaarvervoer.

de vrijwilligers doen hier goed werk voor openhouden van musea.

De zondag markt is mischien te druk , maaar dat heeft zijn charme.

Neem ook eens de boot voor naar Gozo te gaan , doen prachtig.

Geweldig modern hotel

Anoniem
7-5-2017

Pluspunten:

- Modern hotel.

- Ontbijt: divers en voldoende voorradig.

- Personeel aan de balie is erg behulpzaam.

- De kamers zijn ruim.

- De kamers met zij-zeezicht hebben een mooi uitzicht.

- Tegenover het hotel liggen restaurants voor een hapje of drankje.

Aandachtspunten:

- Op loopafstand (30 min.) ligt Buggiba. Daar is 's avonds meer te doen.

Erg goed

9-8-2016

Onze week in dit hotel is ons erg goed bevallen. We hadden een kamer geboekt zonder balkon, maar bij aankomst bleken we toch een balkon te hebben. Dit was een leuke bijkomstigheid. De kamer keek uit op de zee, wat een prachtig uitzicht was. Kamers waren erg schoon en zagen er modern uit, net als de rest van het hotel. Ook werden de kamers dagelijks gepoetst en kon je schone handdoeken krijgen.

Het personeel was erg vriendelijk en in voor een geintje. Wij hadden in tegenstelling tot de meeste gasten geen all inclusive, maar alleen ontbijt. Het ontbijt was erg Engels gericht en iedere dag hetzelfde. Wel was het ontbijt erg uitgebreid en het eten werd op tijd aangevuld als het op dreigde te raken.

Zwembad is ook erg mooi. Er vinden hier iedere dag leuke activiteiten plaats zoals volleybal en wateraerobics. Het animatieteam is hierbij erg enthousiast om iedereen mee te laten doen. Het zwembad heeft echter twee nadelen: het water bevat erg veel zout, dit is natuurlijk niet prettig om in je mond te krijgen, maar ook wanneer het water in je ogen komt, prikt dit heel erg. Je ziet mensen regelmatig in hun ogen wrijven, omdat ze last krijgen van het water in hun ogen. Een ander nadeel bij het zwembad zijn de ligbedjes. Als je rond 11:00 naar het zwembad komt, moet je geluk hebben om nog een bedje te vinden. Alle bedjes liggen dan namelijk al vol met handdoeken van mensen die nog niet bij het zwembad te vinden zijn. Het hotel waarschuwt dat de handdoeken worden weggehaald als de bedjes gereserveerd worden, maar deze regel komt het hotel niet na. Als u met een gezin rond 11:00 of later nog bedjes wilt hebben, bent u te laat. Omdat wij met twee personen waren, waren er af en toe nog twee vrij of konden we er twee bij elkaar schuiven.

Achter het zwembad ligt een strand. Dit strand bestaat uit rotsen, dus waterschoentjes zijn een aanrader. Water is iets frisser dan het zwembadwater, maar het is heerlijk rustig in de zee in vergelijking met het zwembad.

Tegenover het hotel is verder nog een bushalte waar een aantal bussen naar verschillende bestemmingen stoppen. Deze bussen zitten echter al gauw vol. Wij zijn daarom naar het busstation van Buggiba gelopen vanaf ons hotel (ongeveer 8 minuten lopen), waardoor je verzekerd bent van een zitplek in de bus. De bussen hebben goede airco, dus het is hier lekker koel.

Daarnaast zijn tegenover het hotel ook een aantal restaurantjes te vinden. Het menu van deze restaurantjes lijkt erg op elkaar, maar het eten is erg lekker. Als je 's avonds buiten wil eten, is het een aanrader om te reserveren bij het restaurant.

Al met al hebben wij een hele leuke week beleefd in dit hotel. Het hotel is zeker een aanrader en we zouden graag nog eens terugkomen.

Vermijd dit hotel

SODANY
4-6-2016

Houd U niet van in de rij staan lang wachten en veel lawaai een zeer slechte keuken vermijd dan dit hotel.AX Hotels probeert aan alle kanten te besparen te beginnen aan de receptie,kamer schoonmaak ,de keuken en de bar was verbaast hoe hier de gast word verwend niet dus.De keukenchef gaf aan kook elke dag voor 150 gasten krijg nooit een klacht.Nu dan kwaliteit onder de maat veel restverwerking ik weet keuken staan op een budget maar dit gaat wel erg ver.Schoonmaak kamer idem dito wasserij is duur ik weet het.En de bar wat een circus,Maar laat ik stoppen mijn advies vermijd dit hotel wat wij hier meemaakte schaam je Seashells U doet de horeca een slechte naam bekomen.

Zeker een aanrader.

Kris Ro
10-4-2015

Dit hotel is goed gelegen, heel recent zijn de kamers gerenoveerd.

Mooie ingerichte kamers, heel mooi van inrichting.

Zeer functionele badkamer, tip top afgewerkt.

Vakantie is pas geslaagd in een goed hotel.

Goeie wifi- verbinding en geen last van buren.

Wij hadden een zeer nette kamer met zeezicht, heel rustgevend, prachtig zicht op de zee, gekend voor zijn helder water.

Het is de tweede maal dat we dit hotel boeken en ik mag zeggen dat het nog mooier is sedert de renovatie.

Het personeel is heel vriendelijk.

Prijs/kwaliteit -goede score.

Ontbijt en restaurant, snelle en vlotte bediening, lekker eten.

4 Sterren hotel aan een mooie baai

inaton
12-10-2013

Een prima hotel gelegen aan een een mooie baai.

Prima eten op terrasjes direct gelegen aan de baai.

Zwembad idem.

Ruime kamers met balkon.

Voor sightseeing ben je aangewezen op openbaar vervoer: altijd eerst naar Valletta. Kosten dagticket: €2.60 geen geld!

Met Hop On Hop Off kom je overal en die stopt recht voor het hotel.

Gereisd Met partner in september 2013

Goed hotel.

carlie
11-3-2013

Dit groot hotel is wel gelegen aan een ietwat drukke weg waar je niet al te veel last van hebt,maar het is wel strategisch goed gelegen als uitvalsbasis om Malta te verkennen.Niets op aan te merken. Al de klassieke gewoon goede punten van een goed hotel..

Gereisd Met partner in maart 2000

Goed hotel waar muziek in en bij zit......

Harry
21-10-2012

Wij werden aangenaam verrast bij het binnengaan van onze 2-kamer suite met zeezicht met ruim balkon. (Er was een kamer met zeezicht als preferentie opgegeven)Ook de service en opvolging van een klacht waren o.k.

De muziek van de bars t.o. het hotel zorgen voor overlast in het weekend. In het restaurant wordt door een groot aantal medewerkers vlotte service gegeven. De buffetten worden voortdurend aangevuld.

zoals er vele zijn

vidijo
5-6-2012

Ontbijt was gewoon, wij logeerden in logies met ontbijt. Maaltijden gebruikten we in nabij gelegen restaurants. Enkele hebben ons aangenaam verrast.

Gereisd Met partner in september 2004