Zoover

7,3

Fantastisch Hotel altijd doen

Rene en Mientje Noordhuizen
30-7-2010

Het hotel is erg mooi gelegen aan de kust, met een ondergrondse gang loop je zo naar het geweldige zwembad.Ook kun je naar beneden om in zee te zwemmen of te snorkelen. Ook is er aan de zeekant een duikbedrijf gevestigd (Duitse eigenaars) waar je voor redelijk geld erg mooie duiken kunt boeken ( kant en/of bootduiken). Het personeel was super vriendelijk en het hotel was super schoon.De keuken is Engels georienteerd maar met het uitgebreide buffet gingen wij iedere avond zeer voldaan van tafel. Wel is aan te bevelen om een kamer met zeezicht te boeken, geeft een meerprijs maar geeft veel mooier uitzicht aan de voorkant op zee. Ook de animatie s,avond was super leuk ( ook voor iedere avond de kinderen) en werd verzorgd door het animatieteam. minstens 3 x per week dansavond met hoge kwaliteit live muziek. Neem vooral een all inclusive arrangement, is ons erg goed bevallen en scheelt veel in de kosten. Dit was het beste hotel dat wij ooit hebben gehad.

Prachtig resort en super personeel!

Bianca
27-7-2010

Wij hebben een top vakantie gehad. Prachtig uitzicht en het personeel was supervriendelijk!

Gereisd Met partner in januari 2010

Prima hotel

ingrid
29-5-2010

Dit hotel moet onlangs gerenoveerd zijn, want ik herken niets van de negatieve reacties die ik hier gelezen heb.Prima zwembad met voldoende ligbedden, althans in mei.

Personeel is attent, ruime kamer en badkamer, bedden zijn goed.

Mijn airco deed het wel en met de ramen dicht slaap je goed, want de weg is inderdaad druk.

Eten was wel goed, maar na een paar dagen gaan die buffetten vervelen.

Wat meer variatie in vis zou prettig zijn. Gewoon ook een keertje in een restaurant elders gaan eten; voor de prijs hoef je het niet te laten.

Ik heb een heerlijke vacantie gehad!

"Dit nooit meer"

Siete
29-8-2009

Wie een hotel wil waaraan wat mankeert moet hier heen. Airconditioning werkt nauwelijks, bedden zakken door, de toiletten bij de meeste kamers werken niet, het hotel ruikt muf. De bruine broodjes elke dag zijn oud. Te weinig ligbedden bij een smerig zwembad. Wat wil je nog meer. Zeker een aanrader om niet meer te gaan. Sloop het hotel maar. Een positief punt, er is een dame van indonesche afkomst aan de receptie die nederlands spreekt

vergane glorie

marcel
4-8-2009

ik ben hier met een groepsreis geweest en zal proberen de algemene indrukken weer te geven, iedereen van ons had door een oversteek naar sicilie 2 verschillende kamers :

+ ruime kamers

+ servicebereidheid baliepersoneel (bijv koffie als je als groep midden in de nacht vertrekt)

+ ontbijtvoorziening

+ pinautomaat en winkeltjes dichtbij

+ uitzicht aan voorzijde

- zwembad , zout en te warm water, om 18.00 uur dicht, hoeveelheid bedden

- liften , traag en erg onbetrouwbaar

- ligging aan drukke weg, kamers aan de voorkant t/m 4e verd zijn erg lawaaiig

- airco die niet werkt

- meeste badkamers in slechte conditie (zowel douche als toilet)

- kamers zijn niet altijd even schoon

- muziek tot laat aan voorzijde hotel

In het algemeen is dit een mooi hotel GEWEEST, maar is het nu toch wel vergane glorie en aan een grondige renovatie toe.

Doenbaar

Nicolas
8-7-2009

Samen met een aantal vrienden in Suncrest verbleven voor een 10-tal dagen. De eerste indruk is dat het hotel een beetje afgeleefd is. Alles is in orde, maar een heropwaardering is aangeraden. De ligging is goed gelegen (centraal) maar ligt inderdaad aan een drukke baan wat soms gevaarlijk is en voor overlast zorgt. De service is niet slecht, gewoontjes. Voor de prijs had ik wel iets meer verwacht, maar soit. Het eten is lekker, de variatie is in orde, geen verdere opmerkingen. De kamers waren verzorgd, maar zeker niet luxueus. De airco kletterde nogal waardoor het slapen (of rusten) niet makkelijk lukte. Het zwembad was inderdaad nogal 'druk bezet' dus er op tijd bij zijn is de boodschap! Mijn conclusie: als je tevreden bent met iets gewoons, is dit doenbaar, wil je meer luxe, dan zou ik toch niet in Suncrest verblijven.

erg lawaaierig hotel met prima service

gini pels
7-5-2009

het hotel is verzorgd netjes en het personeel is aardig. het ligt echter aan een drukke weg dus neem liever geen zeezicht. de auto's razen snachts nog langs je raam, vonden wij zeer irritant. Keuze avondeten is beperkt maar wel goed en elke dag anders. in het hoogseizoen zijn er absoluut te weinig ligbedden en wordt dat dus vechten. nu wel genoten omdat het erg rustig was

Wat een topper!!

Van Boeckel Els
18-9-2008

Het eten was heel goed. Het was helemaal niet druk aan het zwembad!!! We hebben super goed weer gehad!! Het hotel is groot maar we vonden onze weg wel!!! Echt wel zijn 4 sterren waard!! We hebben er echt van genoten!! De kamer was in orde!!!

Gereisd Met vrienden in september 2008

niet zeuren, eerlijk blijven!

ruudje
17-8-2008

Het hotel is id afgelopen jaren grondig gerenoveerd,goeie service, erg druk bij t zwembad (-/-),ideale uitvalsbasis voor uitstapjes/excursies. Thuis kan ik ook niet iedere avond kiezen uit 3 soorten vis en/of vlees! Be realistic en t uiteten kost op malta bijna niks

Gereisd Met partner in augustus 2008

goede prijs/kwaliteit verhouding

RVO
17-8-2008

Nette kamers, geen wekelijkse herhaling vd menukaart en buffet, uitstekende ligging en een uistekende en vriendelijke service.

enige minpuntje: drukte bij het zwembad, reserveer tijdig een bedje!

Gereisd Met partner in augustus 2008