Zoover

7,3

geweldig hotel

Hans Schuil
26-3-2012

Een hotel met zeer vriendelijk personeel en een formidabele keuken

Gereisd Met partner in maart 2012

Prima hotel voor een vriendelijke prijs

jmc_ogier
24-12-2011

Gezien de kritieken die we hadden gelegen, hadden we geen hoge verwachtingen. Het hotel viel ons echter alleszins mee! Aardig personeel, gewoon goede kamers en ook het eten vonden we goed. Het hotel heeft 4-sterren. We hebben wel eens in een beter 4-sterren hotel gezeten met meer luxe en comfort, maar daar betaalden we ook (veel) meer voor. Je moet het hotel dus ook afzetten tegen de prijs die je betaalt. Al met al hebben we hier een heel fijne vakantie gehad en we zouden hier zeker ook nog een keer naar teruggaan. Wij vinden dit hotel wél een aanbeveling, tenminste als je voor niet al te veel geld een leuke vakantie wilt.

Prachtig zwembas en aardig personeel

Rene
18-12-2011

Groot hotel, niet super luxe maar value for money. Prima ontbijt, dinerbuffet ook prima.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2011

Leuk hotel

Danielle
5-12-2011

Erg leuk hotel. De service was gewoon goed en de sfeer was ook gezellig. elke avond was er wel iets van entertainment georganiseerd. live muziek of een stukje cabaret door het entertainment team. Helaas was er niet veel meer over van het entertainment team toen wij er waren. De eerste week waren ze nog maar met z'n 3 en de tweede week was er weer 1 weg dus moesten ze het samen doen. Hoe moeilijk dit ook is ze hebben geweldig hun best gedaan. Het eten vond ik wat minder maar dat is bij elk hotel met lopend buffet. Alles wordt gemaakt voor massa's mensen en bij het warm houden van eten gaat de kwaliteit nu eenmaal achteruit. Wij hebben al met al geweldig genoten van onze vakantie bij suncrest.

Teleurstellend

wesley
26-9-2011

Ik kan hier een heel boekschrijven over dit hotel maar tis echt teleurstellend. De prijs kwaliteit verhouding is gewoon niet goed. Luidruchtige Airco' s en Fan. Slecht eten en karig. Slechte bediening omdat het allemaal stagiars zijn. Geen water druk in je kamer en als je een klacht geef doen ze er niks mee ze hebben er gewoon maling aan! Malta zelf is zeker de moeite waard!!!!

Geen aanrader

Rene
13-9-2011

Seashells at Suncrest in Qawra, Malta. Voor de prijs een redelijk hotel. Redelijke kamer met zeezicht. Aantal minpunten: Liften zijn een drama, soms werkten 4 van de 6 liften niet en de liften, die het wel deden, maakten een geluid of ze ieder moment konden neerstorten. Zijn soms maar vanaf de 7de verdieping gaan lopen. Zwembad is smoezelig en veel te druk met harde muziek. In het naastgelegen Luzo Lido zwembad kan je heerlijk relaxen(tegen betaling). Lekker rustig en schoon. De eerste vier dagen was er geen airco in het hotel. Leek wel een sauna. Daarna werkte de airco goed. 's Avonds is er live muziek aan de overkant van de straat. Keihard, niet erg, wel als er drie verschillende bands door elkaar spelen. Dan maar op balkon lezen of kaarten. Tot 23.00 uur, dan gaat het licht op je balkon uit... Waar het hotel ligt valt verder weinig te beleven. 15 min. lopen en je zit op Buggiba square met leuke(goedkope) eettentjes.

Nooit meer!

Marielle
27-7-2011

Het is niet wat je van 4 sterren verwacht. Het eten lijkt uit een gaarkeuken te komen (geen versfruit, geen vers vlees....). Het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg. 's Avonds/'s nachts overlast van clubs. Het hotel is smoezelig. Er zijn te weinig zonbedden voor het aantal gasten. De handdoekenservice betekent betalen voor een handdoek. Het zoutwater zwembad is geopend tot 18 uur daarna zwemmen absoluut niet toegestaan. Er wordt gesuggereerd dat er 2 zwembaden zijn. Er is een poedelbadje van 2 x2 m en een redelijk groot (zout) waterzwembad dat 1,2 m diep is. Het terras bij het hotel is niet groot genoeg voor de gasten en omdat er geen strand is, alleen een betonnen stoep langs de zee, kan je nergens anders liggen (en heb je dus pech als het terras vol is).

Zeker geen aanrader!

niet meer terug naar dit hotel

Piet en Hanna.
19-7-2011

We hadden alle recensies gelezen, dus met gemengde gevoelens naar het hotel toe. Eenmaal aangekomen werden we gelijk geconfronteerd met het feit dat het hotel bijna tot geen Airco heeft. Op zich best lastig wanneer het buiten zeker zo'n 35 graden is. Een kwestie van wennen zou je zeggen. maar helaas is dat niet helemaal zo. De kamers, beide restaurants, kortom het hele hotel had een slecht werkende airco. Een fan boven je bed is dan ook wel een schrale, maar zeer welkome troost. Heel jammer, omdat het hotel verder zeer goed was. Het eten (niet het Engels georiënteerde, maar het oriëntaal georiënteerde) was elke dag gevarieerd en lekker op smaak. Het animatieteam heeft een zowel overdag als in de avonduren leuk programma, en er zijn voor de liefhebbers voldoende excursies te boeken. Wij hebben onze geboekte kamer met zeezicht verwisseld voor een suite. Een kleine bijbetaling die zeker de moeite waard was, want een kamer met zeezicht is niet wat je er van mag verwachten.

redelijk hotel, mooie ligging

liesbeth dalman
4-10-2010

Het hotel ligt aan zee en een drukke en gezellige straat. De kamers zijn ouderwets en wat smoezelig. Ze maakten het wel goed schoon maar de algehele indruk van onze kamer was een 6. We hadden alleen ontbijt en dat was in orde. We zijn 's avonds uiteten geweest en dat was super. Veel gezellige restaurants waar je voor een goede prijs lekker kan eten. Zwembad was ook wat smoezelig. Ik zou zelf dit hotel niet snel aanraden maar het was zeker niet waardeloos.

gewoon gezellig goed

jack en jannie
29-9-2010

we zijn 23sept terug gekomen van 10dagen vakantie het hotel is goed het personeel heel erg vriendlijk de negatieve kritieken zijn van mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten ZEER ON TERECHT we hebben het mee gemaakt die mensen moeten dan gewoon op de camping gaan zitten of in hun eigen achtertuin dan kunnen ze tegen zichzelf klagen.

want het personeel is super alles is schoon het eten goed een fijn hotel