Zoover

7,3

Zeker een aanrader.

Kris Ro
10-4-2015

Dit hotel is goed gelegen, heel recent zijn de kamers gerenoveerd.

Mooie ingerichte kamers, heel mooi van inrichting.

Zeer functionele badkamer, tip top afgewerkt.

Vakantie is pas geslaagd in een goed hotel.

Goeie wifi- verbinding en geen last van buren.

Wij hadden een zeer nette kamer met zeezicht, heel rustgevend, prachtig zicht op de zee, gekend voor zijn helder water.

Het is de tweede maal dat we dit hotel boeken en ik mag zeggen dat het nog mooier is sedert de renovatie.

Het personeel is heel vriendelijk.

Prijs/kwaliteit -goede score.

Ontbijt en restaurant, snelle en vlotte bediening, lekker eten.

Prachtig gelegen hotel met goede service

Lallybroch
26-9-2014

Wij zaten all inclusive en het eten viel niet tegen, het was goed verzorgd, vers en redelijk warm. Er was ruim voldoende keus.

De kamers waren netjes, de schoonmaak viel wel vrij laat op de dag, zeker na 4 uur. Als je vroeg wilde douchen had je nog geen schone handdoeken.

Wij hadden meer dan voldoende ligstoelen aan het zwembad (september) de bediening aan de bar was vlot en zeer behulpzaam. Het entertainment was jong en heel enthousiast.

Het hotel ligt aan de boulevard en via een ondergrondse doorgang kun je aan het zwembad komen. het strand stelde niet veel voor, een heel klein stukje rots.

Wifi was in eerste instantie 2,50 per uur, maar na 2 dagen gratis wat volgens mij een foutje was.

Geweldig hotel!

Daphne
18-9-2014

Een mooi, groot hotel, met vriendelijk personeel. We kregen i.p.v. een standaard kamer een suite omdat we 'maar' op de eerste verdieping zouden verblijven. Erg groot en met 3 balkons! Prachtig uitzicht op de helderblauwe baai met allerlei bootjes. De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken; ons werd dan ook verteld dat volgend jaar het hotel gerenoveerd gaat worden. Het eten in het restaurant is super gevarieerd (zowel bij ontbijt, lunch als avondeten) en echt heerlijk! Het zwembad is fijn, er is de hele dag zon en gezelligheid, er zijn voldoende ligbedjes en er is een bar met lekker eten en drinken. Het hotel heeft ook een ideale ligging: op loopafstand van de gezellige straatjes van Buggiba vol met restaurantjes en winkels, uitzicht op de baai, een pinautomaat en bushalte aan de overkant van de straat.

een fantastisch hotel

truus
20-7-2014

het personeel heel vriendelijk en behulpzaam, animatie de hele dag door niets verplicht , het eten heel goed, kamers ruim, de enigste minpunt er is weinig druk op het water vond ik vervelend bij het douchen.er word alles aan gedaan dat je een aangename vakantie hebt, weinig Nederlanders, veel nationaliteiten ,vind ik geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

4 Sterren hotel aan een mooie baai

inaton
12-10-2013

Een prima hotel gelegen aan een een mooie baai.

Prima eten op terrasjes direct gelegen aan de baai.

Zwembad idem.

Ruime kamers met balkon.

Voor sightseeing ben je aangewezen op openbaar vervoer: altijd eerst naar Valletta. Kosten dagticket: €2.60 geen geld!

Met Hop On Hop Off kom je overal en die stopt recht voor het hotel.

Gereisd Met partner in september 2013

Kan beter

E. Scheper
18-9-2013

Groot hotel, kamers matig (iig de kamers aan de achterzijde zonder zeezicht!) Kamers zijn ruim, maar aan de achterzijde heb je geluidsoverlast van oa afvoer van de airco's, en 's ochtends vroeg van de vrachtwagens die goederen komen leveren bij het hotel (er wordt hard gepraat, zonder dat er rekening wordt gehouden met gasten in de kamers erboven.) Op 2e etage hangt een rare lucht in de gang, op andere etages niet gemerkt.

Er zijn meerdere restaurants, het restaurant in de kelder was niet geweldig. Restaurant bij de receptie is prima! Elke dag een uitgebreid buffet.

Klacht over lekkage in de badkamer werd pas na een paar dagen opgelost. Er wordt dagelijks schoongemaakt, maar niet heel grondig. Na een week lagen er nog stofvlokken op de wastafel, die er op dag 1 ook al lagen...

In Qara is niet veel te beleven, alleen op de terrassen van de 3 hotels is (bijna) elke avond animatie, en zijn er een paar barretjes. Op ongeveer een half uur lopen ligt Bugibba, daar is 's avonds meer te doen!

gedateerd hotel

C van Beek
12-9-2013

Redelijk hotel aan een drukke weg, hotelkamers moeten wel op termijn worden gerenoveerd. Uitgebreide ontbijt en avondbuffetten, redelijk van smaak. Service personeel is goed.

Wel geluidsoverlast overdags van de weg en in de avonduren van bands in omliggende hotels en bars.

Gereisd Alleenreizend in september 2013

Goed hotel.

carlie
11-3-2013

Dit groot hotel is wel gelegen aan een ietwat drukke weg waar je niet al te veel last van hebt,maar het is wel strategisch goed gelegen als uitvalsbasis om Malta te verkennen.Niets op aan te merken. Al de klassieke gewoon goede punten van een goed hotel..

Gereisd Met partner in maart 2000

Goed hotel waar muziek in en bij zit......

Harry
21-10-2012

Wij werden aangenaam verrast bij het binnengaan van onze 2-kamer suite met zeezicht met ruim balkon. (Er was een kamer met zeezicht als preferentie opgegeven)Ook de service en opvolging van een klacht waren o.k.

De muziek van de bars t.o. het hotel zorgen voor overlast in het weekend. In het restaurant wordt door een groot aantal medewerkers vlotte service gegeven. De buffetten worden voortdurend aangevuld.

zoals er vele zijn

vidijo
5-6-2012

Ontbijt was gewoon, wij logeerden in logies met ontbijt. Maaltijden gebruikten we in nabij gelegen restaurants. Enkele hebben ons aangenaam verrast.

Gereisd Met partner in september 2004