Zoover
Hotel Mellieha Bay

Hotel Mellieha Bay

7,6

Fijne vakantie met afwisselend strand en cultuur

Inge Oudenhoven
4-7-2019

Het hotel is gedateerd maar dat is geen probleem: het is netjes en schoon en van alle gemakken voorzien. Overal zicht op de baai. Het gros van de gasten was engels en bejaard. Rustig hotel, ondanks de grootte. Maar met name in het weekend wel veel harde muziek vanaf bootjes in de baai. Wij hadden all inclusive en het eten was prima. De variatie door de week heen had wat groter mogen zijn. Veel gerechten die typisch engels waren. Vriendelijk personeel. Aan de baai en de zwembaden stonden zoveel strandstoelen met parasol (gratis) dat er altijd wel een aantal vrij waren. Een excursie is aan te raden om wat van het eiland te zien, maar ik zou het afraden om zelf een auto te huren want de paar wegen die Malta rijk is, zijn slecht en overvol. Wij zijn met het openbaar vervoer naar Valetta geweest, en ondanks dat dit maar 15 km verder ligt, hebben we daar bijna 1,5 uur over gedaan: De bus stopt namelijk bij bijna iedere bushalte .

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Heerlijk vertoeven in dit hotel!

Gerda
28-6-2019

Prima hotel. Dit schijnt het laastste seizoen te zijn omdat er een nieuw hotel gebouwd gaat worden. Het hotel kan idd wel wat vernieuwing gebruiken. Toch zijn de kamers modern, schoon en prima. Ook de voorzieningen in het hotel zijn top. Eten prima en zeer uitgebreid buffet met veel Engelse invloeden. Uitzicht super. Hotel ligt rustig buiten drukte van centrum e.d. Voor uitstapjes is vlakbij een bushalte. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in juni 2019

aanrader

john
29-5-2019

het is een zeer groot hotel, een beetje gedateerd maar toch proper en netjes. alle kamers hebben zicht op zee. het eten was er zeer gevarieerd en lekker.

het personeel is over het algemeen vriendelijk.

het enige minpunt was dat het hotel redelijk afgelegen ligt. je moet al bijna een half uur wandelen eer je in het dorp bent.

prijs - kwaliteit is zeer goed.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Vergane glorie

Loes
29-4-2019

Vroeger vast heel mooi, maar nu heel slecht onderhouden. Uitzicht is prachtig op de stad Mellieha zelf.

Gebouw heeft echt gebreken. Alles is een beetje kapot of beschadigd. Speeltuin voor kleine kinderen ronduit gevaarlijk door slechte tegels. Kakkerlakken op de kamer. Muizenkeutels in de gang. Airco gaf warme lucht. Personeel is ook niet heel vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Niet voor herhaling vatbaar

Anita
8-4-2019

Eten was zeer slecht.. heel weinig keuze groenten die uit de diepvries kwamen. Bediening... we moesten zelf om drinken vragen niemand die je kwam vragen of je wat drinken wilt. Ik weet niet of dit komt omdat we niet in het hoogseizoen zijn geweest ( wat eigenlijk niks moet uitmaken) maar dit is heel slecht.

Gereisd Met partner in maart 2019

Zeer geslaagd.

Mr. Gils
26-3-2019

Mooie kamer met prachtig uitzicht over de baai. Zeer goede keuken. Wij hadden half pension en dit was perfect om het eiland te verkennen. Bushalte op 200m.

Gereisd Met partner in maart 2019

Geweldig malta en hotel klasse, zo n mooie ligging

J.F.J. Slingerland
22-2-2019

Heel mooi eiland met interessante plaatsen zoals Valette Medina rabat.

|Prima busverbinding op eiland. Ga zeker dit jaar nog terug

Gereisd Met partner in februari 2019

Fantastisch!!

Rachel
29-8-2018

Wat een heerlijke locatie! Groot complex maar prachtige tuin en uitzicht over de baai! Eten is heerlijk en uitgebreid en een TOP animatieteam! Ook de kamers zijn mooi en verzorgd. Zeker een aanrader om naartoe te gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima hotel.

Peter
22-8-2018

Uitgebreid buffet met heerlijk eten. Twee mooie zwembaden en een strand. Geen hoge golven of stroming. Mooi uitzicht over de baai. Duikschool naast het hotel, met goede kwaliteit duikspullen en service.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

kimberley
12-8-2018

Het is een prima hotel, vriendelijk personeel, goed eten, de kamers waren schoon.

Gereisd Met vrienden in februari 2017