Zoover

6,5

Waar voor je geld

Linda
9-12-2016

Een mega goedkope aanbieding. Kamers zijn wel

Verouderd, maar verder prima in orde.

We kregen een dubbele kamer, dus lekker veel plek. De badkamer was wel echt aan vernieuwing toe.

Gratis wifi, maar niet in onze kamer, wel in de badkamer.

Verder een prima uitvalbasis als je Malta wilt verkennen

Gereisd Anders in november 2016

Oude versleten kamer zonder WIFI

Jan
24-11-2016

We hebben een versleten kamer toegewezen gekregen.

Geen mogelijkheid om douchekop op te hangen. Stang viel van de muur.

Geen of zeer beperkte WIFI. Om te kunnen internetten moest je op de gang gaan staan.

Gereisd Met partner in november 2016

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel

Rosemary Smid
20-11-2016

mooi buitenzwembad en klein binnenzwembad, leuke bar met geregeld life muziek, mogelijkheid voor diner, goed ontbijtbuffet en vooral zeer vriendelijk personeel, goede schoonmaak

Gereisd Met vrienden in november 2016

Prima te doen

Tamara
21-9-2016

Topaz is een prima hotel, met een redelijke ligging. Een renovatie van de badkamers zou geen overbodige luxe zijn. Naar het centrum moet je toch wel rekenen op een minuut of 10 lopen. Het stadje zelf heb je vrij snel gezien, er is niet heel veel te doen. Wel zijn de winkeliers erg vriendelijk en geven je nog gewoon de tijd om te kijken. Ook de prijzen op Malta zijn goed te doen, het is vergelijkbaar met Nederland maar vaak ook goedkoper.

Het eten in malta is vrij flauw, ze koken niet of met weinig zout. Iets wat je wel nodig hebt als je heel de dag loopt te zweten.

De bus is een ideale manier om het eiland te ontdekken. Voor 2 euro kun je 2 uur lang met de bus. Je kunt ook een onbeperkte weekkaart kopen voor 21 euro. De bus brengt je werkelijk overal en er zit goeie airco in. De bushalte ligt pal achter het hotel.

Al met al is topaz een prima hotel om er even tussenuit te zijn, maar reken niet op ultieme luxe.

we hebben ons prima vermaakt!

Henriëtte en partner
25-6-2016

Fijn Hotel,heerlijk uitgebreid ontbijt en frisse, schone en grote kamer!

We hebben één minpunt, de nooduitgang was s nachts afgesloten!

Gereisd Met partner in april 2016

Super hotel

Joan
1-6-2016

Een van de beste hotels in Malta. Ze hebben een mooi zwembad met groot zonneterras. Het hotel heeft ruimte. Er is een centrale receptie. De kamers zijn mooi en ruim. Het hotel in in het algemeen heel schoon. Ze hebben ook kamers met uitzicht op zwembad. Het hotel bevindt zich in St. Paul's Bay. Vele restaruants in de omgeving.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Geweldig hotel

Nathy
30-9-2015

Wij zijn net terug van 8 nachten in het Topaz. Receptionisten ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Kamer ruim. Ruime keuze met ontbijt, grote zaal, altijd plek.

WiFi is gratis

Het hotel ligt prima in Bugibba, maar aan het stadje zelf vonden wij niet zoveel. Bus terminal ligt pal achter het hotel, prima. Alle excursies e.d. te regelen in het hotel. Aan te raden verblijf!

Leuk en gezellig hotel op

Jordy
29-9-2015

Topaz hotel gegarandeerd dat je er terug zult blijven komen, vooral de gastvrijheid en behulpzaamheid van het personeel is uitstekend, glimlach ontbreekt geen moment! Qua ligging ook het meest geschikte plek voor een onvergetelijk verblijf in Malta!

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Absoluut een aanrader

Kevin
29-9-2015

Bij aankomst een kamer gekregen zonder balkon, direct aan de balie een ander gekregen met balkon. Alles erg netjes en schoon. Ontbijt is werkelijk heerlijk enzo ook het brood. Wij hadden geen all inclusive Dus daar kan ik niet over oordelen maar de a la carte restaurants serveren ook hele goede maaltijden. Genoeg bedjes en parasols. Vanuit daar ook prima verbindingen naar de rest van t eiland of om leuke trips te boeken.

Top hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding

Emilie
28-9-2015

Ik verbleef een week voor een vakantie in Hotel Topaz. En alles was boven verwachtingen. Een goed verblijf bij Hotel Topaz. Je krijgt waar voor je geld, erg blij met mijn keuze! Ik zal zeker nog een keer terug keren.

Gereisd Met vrienden in september 2015