Zoover

7,9

Super

Lareu nick
11-6-2019

Een zalige vakantie gehad op malta

Super hotel toffe mensen

Kortom toppie

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig en aangenaam!

Aditi
7-6-2019

We hadden een prettige verblijf. Lekker eten. Vriendelijke omgeving. Supermarkt en restaurants op loopafstand

Gereisd Met partner in mei 2019

Gemiddeld hotel.

Daber Olgod
28-4-2019

Het hotel was naar onze mening echt gericht op het iets ouder Engels publiek.

Elke avond was er een live band aan het zingen met voornamelijk Oldies. Voor kinderen was er geen animatie voorzien (tijdens paasvakantie).Kinderen mochten niet rondlopen of werden door de Manager grof en met hard optreden naar hun ouders gestuurd. Toen ik hem hier over aansprak werd ik op dezelfde respectloze manier behandeld. Deze Manager was duidelijk niet gewoon met klanten om te gaan.

Wel aangenaam zwembad, zowel binnen en Buiten, ook mooie Fitness. Wij hadden een ruime propere kamer, mooi terras (wel iets verouderd) aan de straatkant gelegen waardoor er wel veel lawaai was door nabijgelegen bar (nachtclub). Maaltijden waren ok (half Pension).

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Marieke Doorn
3-2-2019

Goede kamers, schoon en fijne bedden. Zwembad binnen gebruik, kan je best een paar baantjes trekken en even gebruik maken van de jacuzzi.

All inclusive is prima verzorgd. Eten is goed en gevarieerd. We waren hier in Januari waar veel ouderen "overwinteren" maar dat kon ons de pret niet drukken en we hadden totaal geen last van ze. Het hotel ligt op 15 minuten lopen van het toeristische gedeelte en op 100 meter is er een bus stop met verschillende bussen over het eiland heen. Dit is overigens heel goed te doen.

Het personeel is ook vriendelijk en behulpzaam alleen de mannen in de bar waren wat gereserveerd. Het miste aan een praatje of een grapje dat vond ik wel jammer.

Absoluut een aanrader!!

Gereisd Met partner in januari 2019

Dit hotel niet meer.

W. Fortuin
2-10-2018

Onze eerste indrukken waren niet goed. Het Hotel staat in een wijk waar veel gebouwd wordt en dus niet erg gezellig is met weinig terrassen. In de wijk Bugibba, iets verderop is dit beter.

Om bij het zwembad op het dak te komen moesten we eerst langs een slecht onderhouden stuk met airco's, trapjes en kunstgras. Niet prettig.

We kregen eerst een kamer in de kelder zonder balkon en met uitzicht op een blinde muur, kamer 229. Dit niet geaccepteerd en daarna wel een normale kamer gekregen. Ik vind het zeker geen 4 sterren hotel.

Maar het eten was goed en de kamer en eetzaal waren schoon.

Wij hadden HP. Het eten werd altijd binnen geserveerd met 's avonds een muziekje erbij. Het personeel was correct. De gasten kwamen voor 90% uit Engeland en waren meest 65+.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Chantal
30-1-2018

Het hotel ligt niet aan het strand, maar zeker in een leuk buurt waarbij je op loopafstand naar de boulevard kan lopen.

Het is schoon, leuke barretjes en twee leuke zwembaden.

Wat ik zelf minder vond was het avond eten, we zijn bijna elke avond op pad geweest. Ontbijt prima!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijk genieten

James
30-1-2017

Goed en schoon hotel. Vriendelijke mensen waar niks teveel is. Eten is erg lekker. Kamers zijn ook erg netjes. Als wij nog eens naar Malta gaan dan wordt het zeker dit hotel.

Gereisd Met partner in januari 2017

Fantastisch hotel

Sanny
28-1-2017

Heerlijk hotel een week te verblijven. De kamers zijn ruim en schoon. Het hotel biedt twee buitenzwembaden en 1 binnen zwembad. 'S avonds is er een gezellig entertainment-team en zijn er ook liveoptredens. Wij hadden half pension geboekt en hebben elke dag lekker gegeten. Het ontbijt en diner is in buffetvorm, dus je kunt zoveel pakken wat je lekker vind. Het strand is erg dichtbij. Het personeel is erg vriendelijk. Wij willen hier nog wel een keer naar toe.

service prima, wel wat verbeterpunten, geen 4 ster

nelie
15-10-2016

schoonmaak dagelijks prima, douche duurt ruim 8 minuten eer er dusnn mager straaltje Warm water is,uitzicht op vuilnis vanaf minibalkon zonder zon ( weiger kamer 421)..veel geluidsoverlast tot 23.00-als animatie is afgelopen.maatijden all incl goed doch niet 4 ster m.i...fruit altijd appel of sinaasappel,soms meloen.jus d orange ljikt limonade..'s avonds oploskoffie.

Zeer goed hotel

Nathalie Breedijk
7-8-2016

Wij zijn (man, vrouw en 2 zoons van 9 en 14 jaar) zijn hier in juli een week geweest. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten (ook de snacks op het dakterras) was erg goed en veel keus. Zwembad is niet groot maar groot genoeg om na een dagje weg even af te koelen. Elke avond entertainment, voor kinderen niet maar die leken zich allemaal uitstekend te vermaken.

Het all inclusive arrangement was super.

Kamers zijn groot en schoon, de gratis wifi werkte over het algemeen prima.

Hotel ligt in een woonwijk maar alles is op loopafstand en moet je wat verder dan is het busstation ook dichtbij.

Wij kunnen niets bedenken wat we niet goed vonden, we zouden bij een eventueel volgend bezoek aan Malta zeker teruggaan.