Zoover

Vakantiepark
7,3

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,0

Prima huisje, mooie omgeving!

Mijke
17-8-2019
  • Onderkomen8

Prijs/Kwaliteit prima, de douche is krap en spuit alle kanten op, behalve de goede.

Verder prima huisje, goede bedden.

In de omgeving is veel te zien en te doen.

Het zwembad waar je 2u gebruik van mag maken is fijn overzichtelijk en schoon.

Prima uitvalsbasis om het prachtige Luxemburg te ontdekken.

Supermarkt op paar km rijden, bakker kan broodjes bij huisje bezorgen maar is niet goedkoop, maar wel handig.

Receptie na 18u gesloten, jammer want dan kun je dus niet meer tennissen of midgetgolven.

Wel zelf alles meenemen, zoals handdoeken, theedoeken, afwasmiddel, schuursponsje, toiletpapier (je krijgt wel een zakje met 1 rol en alles in het klein)

Servies wel aanwezig, maar bijvoorbeeld een waterkoker of senseo zou makkelijker zijn. (Er is wel een fluitketel en koffiezetapparaat)

Al met al, een leuk park, veel nederlanders, en voor die prijs (wij betaalde 300 euro voor 5 dagen) was het voor ons een prima mini-vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fantastisch verblijf om heen te gaan

Boerema
17-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

1e keer Luxemburg maar wat een mooi land, schitterende natuur en goede wegen. Domaine la Sapinera was een prima parkje. Klein overzichtelijk veel Nederlanders, animatie in Nederlands. Prima zwembadje op park met heerlijke ligstoelen, mooie bijkomstigheid gratis 2 uur per dag in aqua N'atour praktisch naast parkje gelegen. Wij zaten in 12F even vreemd beneden slapen en boven wonen maar een prima woning. Warm van zichzelf. Leuk balkon. Heel stil. In de Bistro kun je lekker eten alleen het leven zelf is in Luxemburg niet echt goedkoop ong zelfde als Nederland benzine is er wel goedkoop. Doordat Luxemburg relatief klein land is kun je met ong 30 min rijafstand echt heel veel dingen bekijken. Mooie kastelen, Vianden, klein Zwitserland en de stad Luxemburg. Boodschappen ca 7 min met de auto super grote cactus supermarkt in Marnach. Maar ook nog 10-15 min rijden naar de Mc Donalds in Diekirch

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Klein land met grote mogelijkheden.

Marco Versteeg
12-8-2019
  • Onderkomen8

We hadden het appartement type D. Klein maar fijn en alles wat we nodig hadden, was aanwezig. Op de heenreis hebben we het drielandenpunt (DE/BE/LU) bezocht. Verder zijn we een dag met de trein vanuit Clervaux naar Luxemburg Stad geweest. Naast het centrum zijn we ook naar de wijk Kirchberg geweest voor het MUDAM (Musée d'Art Moderne Grand-Duc Jean). Ook heb je hier de Pfaffenthal-lift en een kabeltrein. Verder zijn we naar het kasteel van Bourscheid en Vianden (inclusief stoeltjeslift) geweest en in Rumelange naar het nationale mijnmuseum. Het zwembad "AquaNat'Our" is super de luxe en compleet met glijbaan met tijdwaarneming en een hamam. Een grote supermarkt zit er in Marnach op zo'n 8 km van het park.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geweldige gezinsvakantie!

Miloe
9-8-2019
  • Onderkomen8

Leuk huisje, alles wat je nodig hebt. Enige kleine minpunt is, is dat je weinig privacy hebt, het wandelpad loopt voor je huis met klein terrasje langs. Kleinschalig park, maar voorzien van alles wat we wilden. Mini golf, restaurant / friettent, buitenzwembad en animatie voor de kids. Ook het binnenzwembad op loopafstand, waar je 2 uur per dag mag verblijven, is een aanrader! Omgeving in luxemburg is ook fantastisch. Genoeg te doen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Net park, volgende keer rijden we toch weer verder

Sandra
2-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Netjes gerenoveerde huisjes. Erg gehorig, plakkend douchegordijn en weinig werkruimte in keuken.

Super zwembad op 50 mt afstand, 2u per dag gratis te gebruiken. Fijn restaurant bii zwembad. Restaurant op park is oke maar aan de prijs en niet bijzonder. Dames receptie spreken Nederlands.

Luxemburg leuk maar 1 week is voldoende. Bezoek aan Luxemburg stad, Vianden kasteel en stoeltjeslift, militair museum Diekirch, blotevoetenpad, watervallen en wandelroutes bij park.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Het was leuk , maar toch.....

Anke van Doorne
27-7-2019
  • Onderkomen4

Piepklein, dat is de beste omschrijving. Je komt binnen in de woonkamer, tegenover de deur is een steile trap naar boven, met 2 hele kleine slaapkamers onder het schuine dak. Op een open kast na, is er geen bergruimte. De keuken is mini. De badkamer zit naast de keuken. Met een mini wc, een laag hangend wastafel en een bad. Het erg basic, zelfs geen waterkoker. Servies is van alles 6 en ook dit is echt mini. Kleine kopjes, kleine bordjes, verder geen schaaltjes of bekers. We hebben zelf maar bekers gekocht. Desondanks hebben we ( 3 volwassenen) best naar ons zin gehad. De vitrage is ondoorzichtig wat erg fijn is, want de andere gasten lopen op 1 meter voor je deur en raam langs. Er staan 4 stoelen en een tafel buiten, maar je zit gelijk aan het voetpad, dus je bent altijd wel bezig om mensen te groeten die langs lopen. Wat op zich wel gezellig is. Restaurant zijn we 1 keer geweest, niet voor herhaling vatbaar. Zwembad is heel fijn

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima park , maar niet langer dan een week

Wim Uittenbogaard
27-7-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Huisje type D net gerenoveerd. Jammer van de piepkleine badkamer en keuken.Huisje verder netjes ingericht met prima bedden . Alles wat je nodig hebt is er . Wifi gratis , maar niet altijd stabiel en beschikbaar.Op het park zelf weinig te beleven , maar de schoonheid van Luxemburg maakt veel goed.

Toch een paar kritische puntjes : De stukjes terras voor de huisjes zijn erg klein , je zit tegen een talud aan te kijken volgepropt met auto's ( lijkt wel een parkeerplaats langs de A2 ) en er liggen nog heel veel spijkers, schroeven en metaal in het gras en waarom ga je als vakantiepark in het hoogseizoen huisjes verhuren aan Oost Europese bouwvakkers die het niet zo nauw met de regels nemen en 's morgens vroeg graag willen laten weten dat ze wakker zijn.

Gereisd Met partner in juli 2019

Prima

Emile
26-5-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Het is een rustig park. Huisjes zijn op zich goed, niet zo groot, maar meer heb je niet nodig. Wat ik wel een nadeel vind is dat er best wel een steile trap in het huisje zit, met een klein kind is dat niet zo handig. Een traphekje zou dan al voldoende zijn. Op loopafstand is een fantastisch gemeentezwembad met lekker warm water. Je kan hier gratis naar binnen. Op het park zelf is een klein buitenzwembadje en tennisbaan. De omgeving is leuk om te fietsen met racefiets. Verder zijn de uitstapjes goed aan te rijden, Luxemburg is niet zo heel groot. Een leuk afgesloten voetbalveldje op het park zou wel leuk zijn, dat is er nu niet. De huisjes worden trouwens op dit moment gerenoveerd.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Gezellig wel klein maar voor de prijs was het goed

Tannie
14-5-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

De inrichting was goed alleen te weinig berg ruimte en de doche het gordijn vanhet bad plakt aan je lichaam

Gereisd Met partner in mei 2019

Kleinschalig en kindvriendelijk vakantiepark

Marloes
7-5-2019
  • Onderkomen7

Kleinschalig en kindvriendelijk park met de faciliteiten die je van een modern vakantiepark mag verwachten. Denk aan speeltuin voor de kids, de mogelijkheid om fietsen te huren, broodjesservice, adventure mini-golf, etc. Een verblijf is inclusief leuke extra’s, zoals de 2 uur gratis zwemmen bij AquaNat'Our, het welkomstpakketje en de mini’s in de badkamer. Laat je niet misleiden door de kille looks van de huisjes op het vakantiepark; van binnen zijn de appartementen basic maar leuk ingericht en de ontvangst van het personeel is allesbehalve kil. Je voelt je gelijk thuis. Ons huisje rook bij aankomst erg naar bleekwater, maar dat betekent wel dat er lekker geboend was ;). We hebben een kort, maar fijn verblijf gehad. Vooral de brasserie heeft ons verrast! Doet niet onder voor een restaurant dat je in een stad mag verwachten.

Gereisd Met partner in mei 2019