Zoover

Vakantiepark
7,8

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,7

Is een tweede thuis geworden

David Van Der Smissen,
4-4-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Kom er heel graag, Winter en zomer en de woningen zijn altijd prima in orde! Het is een park dat centraal gelegen is , waardoor je vele mooie uitstappen kan maken , ook kindvriendelijk !

De bistro is heel goed en het Subtropisch Zwemparadijs een verademing .

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Men kan er fietsen huren , ook e-bikes en voor een heel schappelijk tarief.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geen aanrader.

Corine,
14-1-2019
  • Onderkomen1
  • Activiteiten5

Klein, vies en zeer gehorig. We konden gesprekken van achter- en zij buren letterlijk verstaan. We hadden een 6 pers huisje met 3 personen en zou echt niet weten hoe je hier met 6 personen zou moeten passen. Het huisje was echt heel erg vies, snot aan het stopcontact naast het bed, tandpastakringen op de wastafel, haren in de douche en dan rekenen ze €70.- schoonmaakkosten? Bij navraag een ander huisje gekregen maar ook deze was ook vies en dus zelf gaan poetsen. Dank? Een beledigde receptioniste die ons geen compensatie geeft omdat we van 9.00 tot 15.00 hebben gewacht en haar dus geen kans hadden gegeven het op te lossen?? Daarnaast was het huisje erg koud. Verwarming door elektrische kacheltjes en dus met deken op de bank en achteraf nog €25.- elektra betalen. Slechte service, ze hadden op z'n minst de schoonmaakkosten kunnen verrekenen. Zwembad is wel echt superrelaxed! Dat maakte de kou dan weer goed ;-)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Aangenaam verblijf

Marleen,
3-1-2019
  • Activiteiten7

Bungalow was in orde en zeer netjes

Gereisd met vrienden in december 2018

Zeer aangenaam

Tim,
15-11-2018
  • Activiteiten10

Heel fijn verblijf gehad met veel voordelen. Heeft een goed restaurant en een groot pluspunt is dat je twee uur per dag in het zwembad er tegenover mag gaan we zwemmen. Ook en zeer mooie regio.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer! Misleiding en oplichterij.

Denise Kruis,
22-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Dit park voldoet niet aan de verwachtingen.

De voorstelling op internet is alles behalve realistisch. Het is dat wij aan de "nette" kant van het park zaten, anders hadden we direct na aankomst rechtsomkeert gemaakt. Het park is zwaar verouderd, faciliteiten slecht en de service verre van klantvriendelijk. De dag van aankomst zijn wij direct het huisje gaan opfrissen, schoon is anders... Iedere dag gestofzuigd en regelmatig schoongemaakt. Na thuiskomst duurde het wel heel lang voor we de borg terug kregen. Wat bleek, we kregen de borg niet terug omdat het huisje niet schoon genoeg was achtergelaten. Het heeft er alle schijn van dat ze het feit dat wij twee honden bij ons hadden misbruiken om onze borg vast te houden. Niet alleen onrechtmatig, maar ook misdadig. Wij voelen ons belazerd en opgelicht. Inmiddels hebben wij bezwaar gemaakt, en aangegeven stappen tegen te ondernemen om deze absurde praktijken te stoppen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke omgeving, simpel maar prima park

Hannah,
19-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

We hebben hier een prima vakantie gehad (2 wkn). Luxemburg is een mooi land en qua reistijd goed te doen. Op basis van reviews hebben wij voor een groter huisje gekozen omdat wij van privacy houden. Deze huisjes zijn prima. Nadeel is wel dat er aan die kant van het park maar 1 klein speeltoestel staat en dat er een openbare weg dwars door het park loopt. Wij vonden het daardoor geen fijn idee om onze kleuter alleen naar de andere speelgelegenheid te laten gaan.

Ander nadeel was de trap: afgesleten verflaag en niks van anti-slip. Beide kinderen zijn uitgegleden, terwijl ze rustig liepen. Gemeld bij de receptie, maar die wekte niet de indruk het van belang te vinden. Kan toch je vakantie verpesten.

We hebben geen gebruik gemaakt van de animatie was en maar 1 keer in het restaurant gegeten. Over die dingen kan ik dus niets zeggen. Het zwembad waar je gebruik van kunt maken is erg leuk. Ze wisselen af met de dingen die er te doen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijn park, echte aanrader !

Toinie van Rutten,
11-8-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Een heerlijk, niet te groot park met mooie, moderne huisjes/ appartementen met veel voorzieningen. WiFi gratis en toegankelijk voor huisdieren. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen of mensen die van hier uit Luxemburg willen bekijken. Minder voor gezinnen met tieners/pubers. Wel WiFi maar daarnaast is er niet zo veel te doen. Ben er nu 2 keer geweest en kom beslist terug wanneer onze dochter niet meer met ons op vakantie gaat. Ik vind Luxemburg een prachtig land en zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Andy Mattheus,
10-8-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Voor een weekje rustig uit te blazen de ideale vakantie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Je moet er van houden of niet

Claas,
25-7-2018
  • Onderkomen6

De huisjes liggen aaneengeschakeld. Dus voor, achter, naast, boven, onder en tegenover buren en het is gehorig.

De bovenverdieping is mooi ruim van opzet, met een tweede badkamer en w.c.

Beneden is de slaapkamer en de woonkamer niet te ventileren. Er zit geen raam in de beneden slaapkamer. De keuken is minimaal. Een blokje van drie kastjes breed. Geen afzuigkap. Geen vaatwasser, geen waterkoker en vooral geen ruimte. Misschien hadden ze het beter bij één badkamer kunnen laten. Die rest aan ruimte gebruiken voor een keuken met iets meer comfort. Het zwembad op het terrein is klein. Tegenover het park zit wel een luxe zwembad waar je beperkt gebruik van mag

maken.

Je kan voor je huisje zitten. Maar daar loopt wel iedereen langs. Wil je privacy, dan moet je hier niet zijn. Hou je van mensen om je heen en wil je dat je kinderen voor de deur kunnen spelen, dan heb je hier een prima plek. Aardig personeel dat graag met je meedenkt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Hele fijne vakantie gehad - mooi park - fijne tijd

Judith de Groot,
22-7-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Park is erg goed onderhouden. Veel faciliteiten zoals mooie midgetgolfbaan, zwembad en speeltuintjes voor de kids. Gratis wifi en we hebben heerlijk gegeten in de brasserie.

Fijn dat we in het Nederlands aangesproken werden op receptie en in de brasserie.

Mochten ook elke dag 2u gratis gebruik maken van het overdekte zwembad direct naast het park. Mooie ligging om uitstapjes te maken en lekker te fietsen.

Zullen dit park zeker aanraden bij onze vrienden en komen zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2018