Zoover

fantastisch

corrie,
2-10-2018

eigen tent en met kinderen in de leeftijd van 6/15 jaar

enorm genoten erg gezellige sfeer

Gereisd met partner in augustus 2018

Prachtig onderhouden camping

Blauwe bus,
20-9-2018

Een mooie camping, we kregen een vriendelijke ontvangst en konden zelf een plekje uitzoeken. Schoon sanitair en mooie douches. Het afwaswater mag wel iets warmer afgesteld worden. Op de receptie kan je broodjes bestellen voor de andere dag. De trein komt langs de camping, maar dat is zeker niet hinderlijk. Dit is een fijne camping waar wij gerust terug gaan komen.

Gereisd met partner in september 2018

Fijne familiecamping met Nederlandse eigenaren

Jenneke,
26-8-2018

Uitstekend verzorgde camping met mix van staanplaatsen, mobile homes en huisjes. In het midden van de camping ligt een riviertje waar kinderen heerlijk kunnen spelen (tip: waterschoentjes meenemen). Nederlandse eigenaren en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je hier echt welkom als gast.

Broodjesservice is super: op zondagochtend werd zelfs aan de deur bezorgd. De animatie (NL) in het hoogseizoen is uitstekend. Onze indruk: vooral leuk voor gezinnen met kinderen in basisschoolleeftijd. Onze kinderen vermaakten zich echt geweldig, maar ik kan me voorstellen dat tieners toch graag een disco, zwembad of eigen 'hangplek' willen.

Je kunt in de omgeving mooie wandelingen maken. Verbinding naar Luxemburg Stad is perfect met het station op 5 minuten en goedkoop dagretour voor € 4,- p.p. (kinderen gratis).

Camping ligt naast het spoor, houdt dus rekening met geluid van trein en spoorovergang (viel ons echter reuze mee).

Fijne gezellige camping

G.M. Blokhuis,
21-8-2018

Zeer mooie schone ruime camping, waar hard gewerkt wordt om iedereen een fijne tijd te bezorgen. De medewerkers zijn vriendelijk en doen echt hun best om er iets moois van te maken.

Op de camping hangt een fijne sfeer, vooral de kinderen spelen heel makkelijk met elkaar.

Erg leuk!!

Stefan,
16-8-2018

Het is een heerlijke plek waar wij als gezin een fijne tijd gehad hebben! Goede service op het park , verse broodjes sochtends en een lekkere cafetaria ! Ook van de kantine hebben wij veel gebruik gemaakt! Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische camping we komen zeker terug.

Familie Aalten,
13-8-2018

Leuke camping met fantastische eigenaren.

Super geweldig genoten

Joop,
12-8-2018

Heerlijke camping, gezellig en relaxt,

De kinderen hebben genoten en dan genieten wij ook.

We gaan hier zeker vaker naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne camping vooral met kids!

Babette,
11-8-2018

De camping is erg mooi en het personeel hulpvaardig en vriendelijk.

Er loopt een beek door de camping waar de kinderen heerlijk in kunnen spelen en dammetjes kunnen bouwen, mocht je nog meer verkoeling willen is er kleine 10 minuten rijden een zwembad in Hosingen, ontzettend leuk voor de kids!

Ook is er op de camping een recreatieteam aanwezig die diverse activiteiten organiseert voor de kinderen en een speeltuin met trampoline.

Mooie omgeving, de eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk, elke ochtend verse broodjes.

Prima plek om graag nog eens terug te komen!

Winner voor de kids!

Lydia,
9-8-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad met 2 kids onder de twee.

Een waterbaan en meerdere speeltuintjes voor alle leeftijden maakt het een aangenaam verblijf.

We hebben er gegeten met een de barbeque wat erg gezellig was om andere gasten te leren kennen!

‘S ochtends kun je (warme) broodjes op bestelling afhalen en ‘S avonds is er een snackbar aanwezig.

De beek is ook zeer geschikt voor oudere kinderen om in te zwemmen en er zijn veel gezinnen met kinderen zodat er voor ieder wat aansluiting is.

Er loopt een treinspoor langs de camping maar daar hadden wij geen hinder van.

Kortom een goeie prijs kwaliteit verhouding op een heerlijk rustige plek!

Zeker een aanrader met kids!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Harry,
9-8-2018

Erg leuke camping met een fantastisch stel beheerders die bijna dag en nacht klaar staan eetgelegenheid zijn ze aan het op starten maar nu al fantastisch

Gereisd alleenreizend in juli 2018