Zoover

6,5

Te doen voor twee dagen

Jeroen
23-11-2017

Bedden zijn hard! Ontbijten moet je in een ander restaurant gaan doen. Het ontbijt is ook zeer slecht. Weinig keuze. Badkamer oké. Veel lawaai want het is slecht geeisoleerd. Airco werkt niet!

Gereisd Met partner in november 2017

aan te raden voor een paar nachten

Irma
23-3-2009

eenvoudig hotel.schone kamers.middenin venetie gelegen.ontbijt eenvoudig doch genoeg.

voor een bezoek van 2 a 3 dagen prima aan te raden

Gereisd Met partner in maart 2009

In de dependance van het hotel was het een beetje onrustig

P. Kamermans
17-10-2007

In de dependance van het hotel was het een beetje onrustig door de verbouwing.verder alles prima Leuke buurt,niet zo touristisch.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Nà boeking van de reis vonden wij, surfend op het Internet

12-9-2007

Nà boeking van de reis vonden wij, surfend op het Internet naar Hotel Tintoretto, een aantal zeer negatieve kritieken over dit hotel. Voor ons zijn deze kritieken niet bewaarheid en naar onze mening zijn ze ook onterecht. Klein, charmant hotel, leuk gelegen op pleintje achter de kerk, terras met uitzicht op fris zijkanaal met karakteristiek Venetiaans bruggetje. Type hotel waarvan je denkt dat ze alleen in Italiaanse films bestaan. Goed ontbijtbuffet, goede keuken. Goede kamer, kleine maar schone badkamer. Vriendelijk personeel. Een klein minpuntje, niet één buitenlands TV-station op de TV. Maar daarvoor zouden we beslist niet bij Tintoretto wegblijven !

Eerste dag werden we gevraagd om onze paspoorten achter te

Geronimo
9-7-2007

Eerste dag werden we gevraagd om onze paspoorten achter te laten voor een uurtje of twee, drie ivm administratieve eisen van stadsbestuur. Met tegenzin gedaan. 's Avonds teruggevraagd, grote bek gekregen. Met veel stennis alsnog teruggekregen. 's Nachts, na een leuke avond stappen, komen we aan. De deur is open en er zit niemand achter de balie. Dit duurt minstens 5 minuten. Alle spullen - sleutels, paspoorten etc. - liggen voor het grijpen achter de balie. Weer worden we aangesproken door de dienstdoende persoon achter de balie op het feit dat we de euvele moed ehbben om onze paspoorten achter te laten. Ik laat de man weten wat ik van zijn opstelling vind. Hierna niets meer gehoord.

De volgende dag een ontbijt gehad dat het woord 'karig' nauwelijks mag dragen: de meest ondrinkbare koffie ooit met mini-broodjes waar nog geen plakje kaas bij geserveerd wordt.

Het is wel niet het duurste hotel, maar ik raad iedereen aan om even bij de buren te gaan kijken.