Zoover

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,6

Taal

Sorteren

zeer fijn voor herhaling vatbaar

marion
22-5-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

eigenlijk alles is er goed alleen als je wilt zwemmen moet je niet in de meivakantie gaan want dan zijn de zwembaden nog niet open , je kunt wel al aan het strand gaan liggen mits het niet te hard waait.

super-super

marion
5-9-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

onze vakantie was er geweldig we zijn er nu twee keer achter elkaar naar toe gegaan en het zal zeker niet de laatste zijn, het staat alweer op ons verlanglijstje.

we gaan in het voor en na seizoen, lekker rustig goed weer, vriendelijke mensen, schoon nou alles wat men nodig heeft is er echt een aanrader wanneer men er even tussenuit wil.

zeker doen.

Goed genoten!

Mark Z
23-9-2012
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hadden rechtstreeks geboekt. We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie gevolgd door een volledige uitleg over het park. Na ontvangst van de sleutel de accommodatie opgezocht. We hadden en prachtig hoekhuis (type S3). De accommodatie was in orde (een paar lampen werkten niet maar na melding was dit de volgende dag al verholpen). Goeie airco en verder lekker compleet. Zwemmen kan op diverse plekken waaronder recht voor het huisje zelf.

Meerdere restaurants zijn aanwezig op het eiland zelf (van simpel pizza tot uitgebreid restaurant).

Zelf zijn wij mensen die graag wat willen zien. Hiervoor moet je wel rekening houden met flinkere reistijden (geen snelwegen in de buurt).

Mooi park

Fam. Moonen
1-8-2012
  • Onderkomen9

Mooi eiland, wel ver weg van mooie grote steden. Bv. Venetië 1 uur rijden.

Wij hadden privé huis met privé zwembad voor 3 wk gehuurd, super mooie accommodatie. Veel Italianen (80-90%) aanwezig. Groot rustig zwembad, je moet inderdaad betalen voor de bedjes & parasols, maar dat is op zoveel vakantiebestemmingen. Voordeel; het is hier rustig liggen en je hoeft niet al vroeg met je handdoek te gaan. Veel mogelijkheden van de restaurants.

Het is een mooi luxe vakantieeiland. Wij zijn in juli-aug.2012 geweest met 3 kinderen in de leeftijd van 11-10-7 jaar.

super leuke vakantie gehad!

fam
24-7-2011
  • Onderkomen8

ik en mn familie hebben ons vermaakt op albarella, alleen heel veel italianen en weinig te doen voor jongeren. Verder heel mooi en luxe, er is een klein centrumpje en daar heb je super dure winkels met prada enz. Ook is het heel groot, net een italiaans dorp met villa's enz. De disco is ook heel leuk, maar de kinderdisco begint pas rond 11 uur! Ook is er siesta. Ik heb me er goed vermaakt, leuke camping!

Wat een afknapper!! Nooit meer!!!!

fAM. van den Broek
19-6-2011
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Slechtste vakantie ooit. Zomer 2010 zijn we er geweest. Veel Italianen die daar hun 2e huis hebben en geen enkele verantwoordelijkheid nemen. Zo is er een boom op onze auto gevallen....helaas stond die boom op grond van een particulier huisje. Je kunt dus fluiten naar je geld!!!! Het barst er van de muggen die overal dwars doorheen prikken. Je kunt 's avonds niet buiten zijn. En zonder fietsen begin je er niets, alles is vreselijk ver weg. De fietsen die daar te huur zijn, zijn veel te duur, gammel en van kinderformaat.

WIJ GAAN ER NOOIT MEER HEEN!!!!!

Nooit Meer

bcbosma
29-1-2011
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wij zijn in juli 2011 geweest. Op de site van TO zag het er mooi uit. Wij kregen ook een vooroorlogse gebouw en een appartement op de bovenverdieping. Bij het zwembad en het strand was men ronduit onbeschoft. Mijn kinderen van 7 en 9 mochten niet aan animatie mee doen, want daar had je andere toegangskaarten voor nodig. Je moet overal voor betalen ook voor een plekje schaduw en de strandstoelen heb je niet voor het uitkiezen. De strandstoelen zal leeg, maar op een of andere manier allemaal verhuurd, dus kun je nog net een huren volgende week maar die moet je dan wel nu reserveren. En als je lastig doet kun je ook nog onderhandelen over de prijs. Niet te geloven. Mijn kinderen wilden graag aan animatie meedoen, maar ze werden gewoon uitgesloten omdat ze niet over de juiste kaarten beschikten, terwijl we voor 2 weken 3000,00 betaald hebben. Ik ga er nooit meer heen. Ze mogen hier wel eens voor waarschuwen. Eigenaren en Italianen hebben waarschijnlijk meer rechten.

geweldig strand

Ifsogirl
25-11-2010
  • Onderkomen8

Een mooi rustig eiland. Wij hadden niet echt last van steekmuggen zoals je sommige mensen wel hoort zeggen. Er had van ons wel meer te doen mogen zijn. het zag er wel prima uit en ook schoon. De supermarkt is wel duur, maar in een groot dorp op 20 minuten rijden is er een mega grote supermarkt!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Voor een teruggetrokken strand vakantie

KarakterKoe
9-8-2010
  • Onderkomen9

Het huisje is ruim opgezet en redelijk schoon. De airco is mij wat betreft een beetje onder de maat voor de Italiaanse temperaturen. Het luchten van het huisje kan heel beperkt want er vliegen enorm veel grote muggen rond, die je niet in de buurt wil hebben. Ben je gevoelig voor insectenbeten dan kun je dit hele gebied het beste mijden. Op het eiland zelf is in principe alles voorhanden supermarkten, strand, animatie, sporten, restaurants, winkelcentraatje. Alles is daarentegen wel pittig aan de prijs. In de omgeving is niet zo veel te zien, behalve Venetië, dat moet je toch een keer in je leven gezien hebben. Al met al een rustige strandvakantie met kinderen in, dit verkeer-luwe park, is heel goed te doen.

helemaal goed

De Jong
3-8-2010
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

een schiereiland van 3 bij 5 km, veelal Italianen die op het eiland hun 2e huis hebben staan. leuke pleintjes eetgelegenheden afhaal pizza's.

groots opgezet maar daar merk je niets van in het hoogseizoen, alles is netjes en schoon, zwembad is schoon kindvriendelijk en verplicht badmuts ( zou met als nadeel kunnen zien wij vonden het niet erg) strand is schoon stoeltjes huren is duur 24 euro pdg per stoel.

let wel op restaurants betaal je ervoor dat je tafel buiten gedekt is, van 1.80 tot 2.50 pp veder is de prijs normaal.

de supermarkt heeft van alles is iets duurder, maar als je 20 minuten de tijd hebt kan je beter naar rosalina rijden en daar bij een van de grote winkels je boodschappen doen.

ja je ligt ver van de bewoonde wereld en de weg er naar toe is niet zo mooi, veel industrie en kleine verlaten dorpjes (het is geen toscane!) maar het eiland zelf maakt dit alles goed.

wij gaan hier zeker nog eens naar terug!