Zoover

prachtige camping

P. in 't Zandt,
8-2-2019

Een gezellige camping

Prachtig zwembad en een goed restaurant. dicht bij het meer en de boulevard.

restaurants op loopafstand.

zeer schone toiletgebouwen.

Gereisd met partner in september 2018

Elk jaar weer opnieuw genieten met z'n allen!!

Jan,
19-12-2018

Elk jaar weer een fantastische vakantie op Butterfly. De camping is kleinschalig, mooi overzichtelijk en rustig. Camping heeft een kleine supermarkt, goed zwembad en een goed restaurant waar je tegen een redelijke prijs heerlijk kan eten.

Als je de camping afloopt sta je meteen aan het Gardameer en bij de jachthaven. Altijd wel wat te beleven. Via de wandelboulevard loop je in 10 min naar Pechiera. Verder heb je alles in de directe omgeving.

Wij hebben een zoon van 8 en 16 jaar en deze willen niets liever dan ook komend jaar terug naar Butterfly. We zijn afgelopen jaar niet geweest maar hebben het echt gemist. Het is een heerlijke camping om te verblijven, jongeren vermaken zich prima en hebben veel aansluiting met meerdere jongeren die elk jaar ook weer terugkomen naar Butterfly. Voor ons is Butterfly een top camping. In de zomer van 2019 zijn wij hier weer te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie in een gezellige omgeving

Familie T,
12-10-2018

Nadat we verschillende reviews hadden gelezen gingen we met behoorlijk wat bedenkingen op reis. De ontvangst was heel gastvrij en wij verbleven in Casa de luxe. Voor ons een ideaal huis omdat we met volwassen kinderen waren. De plek is een beetje rumoerig (lees: levendig), maar er waren genoeg momenten dat het heerlijk rustig was. De ligging van de camping is perfect. Je loopt zo naar het meer. Hoewel het zwembad prima was, gaven wij de voorkeur aan zwemmen in en dobberen op het meer. De omgeving is geweldig: mooie natuur, prachtige dorpjes en ook een bezoek aan Venetië en Verona is erg leuk en goed te doen. We kijken terug op een heerlijke vakantie!

Fijne kleinschalige camping

Familie van Elk,
7-10-2018

Wij werden zeer.vriendelijk ontvangen bij aankomst. De caravan was schoon en had airco. En ja de caravan was niet groot, maar in Italië leef je buiten dus zeker geen probleem.

Afval scheiden? Wat een commentaar allemaal. Moeten wij in Nederland dat ook niet doen? Wij hebben zelfs 4 containers bij ons huis staan. En ja dat gaat ook stinken in de afgelopen hete zomer.

Zwembad was fijn en zeker niet te klein voor deze camping.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ook wij hadden tieners in ons laantje. En ja dan denk je gelijk..... Wel jammer hoor dat iedereen dan zo denkt want de jeugd in ons laantje was niets mis mee. Natuurlijk kon je ze horen, maar ook de kleine kinderen van je buren hoor je en de honden.

Wij hebben een super vakantie gehad, en al dat gezeur is zo jammer. Geniet van je vakantie en anders huur je een hutje op de hei, heb je nergens last van

Gereisd met partner in september 2018

Goed maar voor mij niet meer.

sonja freriksen,
10-9-2018

Het was een leuke camping maar wel met kleine plaatsen.

Sanitair was schoon .

Bij het restaurant kon je lekker eten

Maar ik vond het een dure camping voor wat je krijgt veel lawaai, kleine plaaten.

nooit meer

hazebroek,
7-9-2018

bij aankomst waren ze zeer vriendelijk ,huisje was oke , zwembad was klein kinderen mogen niet in het water springen. badmeester erg streng (mogen de hele dag niet meer zwemmen)daar was ik erg boos om maar de Engels konden ze niet verstaan.

IK vroeg naar de baas die werd erbij gehaald.

maar mijn kind mocht niet meer zwemmen.

Nooit meer

Claudia,
30-8-2018

Mobile home gehuurd via touroperator omdat we voor het eerst met onze honden op vakantie wilden. We kregen er een toegewezen in de groene zone, wauw dachten wij, dat is fijn met kleine kinderen en 2 kleine hondjes. Maar helaas, zo groen was het niet, sterker nog er was alleen beton! Wij zaten precies tegen het recycling gedeelte aan en de honden uitlaat plek. Deze uitlaatplek was een afgesloten stukje vieze stinkende kiezeltjes waar geen een hond zijn behoefte op durfde te doen, zo goor was dat. 'S morgens moesten we of voor 8 of na 10 uur ontbijten want anders zat je precies in de stank omdat iedereen zijn afval dan moest komen brengen. Vuilniswagens reden dan het terrein op en dat ruikt niet smakelijk als je net een hap brood wil eten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping. Ideaal gelegen!

Linda,
13-8-2018

Wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest. Nu voor het eerst met een kleine van 1,5. Wat heeft ze genoten! Wij hadden een stacaravan via touroperator. Prima te doen! Schoon en groot genoeg. De camping is netjes,

schoon en je kan er prima eten! Alles in de nabije omgeving van de camping. Het meer ligt aan de camping. Grote supermarkt 5 min met auto en centrum Peschiera ongeveer 10 min lopen. Leuke animatie! (Wel voor iets oudere kindjes) . Ja het afval moet je scheiden, dat zijn nu eenmaal de regels. Net zoals wij hier in Nederland 4 containerbakken hebben staan! Het is maar net hoe makkelijk je er in staat 😉. Kortom een leuke, kleine camping. Ideaal voor kleine kids, met alles gelegen in de nabije omgeving. Wij hebben 2 top weken gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wel leuk

Henk,
30-7-2018

Kleine camping op een prachtige ligging,5 min lopen piopi strand en centrum ook vlakbij.we hadden een nette caravan,schoon en van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel.diervriendelijk ookhet is natuurlijk waar je van houdt,Maar ik vond het te rustig,vond er savonds weinig vertier op de camping zelf maar lekker naar het centrum of het boulevardje was ook prima.dat afval scheiden is waardeloos,5 zakken had je nodig want echt alles moest gescheiden worden en op bepaalde tijden brengen...gewoon afschaffen!Ik raad deze camping aan voor gezinnen met kleine kinderen aan.ik vond dit leuk voor 1 keer,er zijn absoluut betere .

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Super leuke camping

Kim,
26-7-2018

Super leuke kleine camping voor gezinnen met jonge kinderen. Animatie was heel erg leuk. Mooi schoon zwembad. Sowieso was alles erg schoon op de camping. Je moet inderdaad het afval op de pebaalde tijd weg brengen maar was een kleine moeite. Lees hier onder dat je als je voor 08.00 u vertrekt een boete moet betalen. Wij hebben het de dag voor vertrek gevraagd en mochten zelfs s nachts weg rijden. De nacht portier heeft de poort voor ons open gemaakt ideaal. Ook was het personeel super vriendelijk. Ligging is ook ideaal, binnen tien minuten ben je lopend in het centrum van Peschiera. Ook kun je in het restaurant van de camping prima eten voor niet al te veel geld. Dus zeker een aanrader deze camping. Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren 😉

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018