Zoover

7,6

Mooie uitvalsbasis.

Eric
11-9-2012

Goed hotel prijs/kwaliteit. Voor ons ideaal gezien we meermaals per jaar op reis gaan en niet steeds het duurste verkiezen. DIt hotel ligt rechttegenover het station Mestre. Geen enkele hinder van verkeer. Venetie ligt op nauwelijks tien minuten met de trein en er is zowat elk kwartier een trein. De hotelprijzen in Venetie zijn enorm, de drukte idem. Vandaar zeker een aanrader van dit hotel. Gezellig rustig 's morgens voor het bezoek naar Venetie en 's avonds opnieuw gezellig tot rust na een prachtig bezoek aan de fantastische stad. Hier komen we zeker terug, ... misschien zelfs elk jaar.

goede uitvalsbasis voor bezoek aan venetie

maxie
10-8-2011

wij bezochten venetie en verbleven in dit hotel. Prima, kamer aan voorzijde, uitzicht op cs, geen last van lawaai gehad, Kamer heel goed en schoon. Parkeren 10 euro per dag, met trein in 10 minuten in venetie voor 2,00 pp retour.Gratis wifi.Ontbijt: prima !!. Ook kan je er s'avonds een hapje eten , redelijk betaalbaar.

dicht bij station

andre en anne
14-11-2010

Dicht bij het station naar Venetië, kamers wat klein, maar netjes met badkamer met bad. We hadden kamer op de achterkant uitzicht op oude gebouwen niet veel, wel rustiger!!!

Overdrukke ontbijtzaal , zonder cafeinnevrije koffie !!! WIFI te betalen !!!

Parking dichtbij, te betalen €10,-

Uitvalshotel voor Venetië

Christel + Joris
14-6-2010

Dit viersterrenhotel heeft één stevige troef en dat is dan ook hun enigste, vrees ik: het is een betaalbaar hotel, ideaal gelegen aan het station van Mestre als uitvalsbasis voor meerdaagse bezoeken aan Venetië. Parkeerplaats is mijns inziens een zwaar probleem, voor zover ik dat kon beoordelen. Het hotel is eenvoudig en verouderd en biedt weinig als verblijfhotel, dus te mijden als dat de intentie is. Onze standaardkamer was klein en ongerieflijk met een redelijk werkende airco. Het ontbijt is dramatisch (zoals gewoonlijk in vele Italiaanse hotels), het avondeten redelijk. Positief waren wel de betaalbare prijzen voor consumpties en drank.

Prima hotel als uitvalsbasis naar Venetië

Emmy
5-6-2009

Om kosten te besparen op je hotel is Mestre een goede uitvalsbasis. De prijzen liggen er een stuk lager dan in Venetië zelf.

Zo ook dit hotel. 2 nachten voor € 80,- boekten wij via hotels.com.

Het hotel ligt tegenover het treinstation, vanwaar je in 5 a 10 min. in Venetië bent. Op het centrale station waar je aankomt, vertrekken waterbussen die je naar de andere kant van de stad kunnen brengen (is stukken goedkoper dan gondels!!), b.v. naar het San Marco Plein.

Ontbijt in het hotel is prima, goede service en vriendelijk personeel.

Afstands naar vliegveld Treviso is ongeveer 30 min. Er vertrekken bussen direct naar Mestre, halte vlakbij het hotel!

2008

Uitstekend ontbijt met veel (vers) fruit

b.westerterp
20-4-2008

Uitstekend ontbijt met veel (vers) fruit. Achterzijde hotel zeer rustige kamers met helaas (veel te) harde matrassen. Tegenover station van mestre, waar men voor een euro per trein naar Venetie kan reizen. Helaas geen hotel-PC ter beschikking (en dat voor een 4-sterren hotel!) Verder erg schoon hotel met dagelijks schoon beddegoed en ander linnengoed.