Talsarnau

Reviews over Talsarnau

Voor rustzoekers, wandelaars.

simoneenmarijke,
    7-5-2015

Camping Barcdy Touring Site is een rustige goed bereikbare camping in Noord Wales. Vanuit Rotterdam oversteken naar Hull en daarna nog 330 km. tot de camping. Noord Wales is een en al natuur en dunbevolkt. De camping ligt een stukje van de weg af. Beneden zijn de plaatsen met stroom en dicht bij het nette en schone toiletgebouw. Boven is een leuk rustig veldje zonder stroom en ook een eigen toiletgebouw. Er is geen speeltuin maar de kinderen spelen bij een boom waar een schommel in hangt. Wandelingen in overvloed. De eigenaren zijn oudere mensen, erg vriendelijk en hardwerkend. De hele dag houdt de eigenaar toezicht in ruimt alles op.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Pride and Prejudice

Ronald Bloemendal,
    20-9-2011

Wat een hotel, ligging zeer afgelegen maar op een geweldig mooie lokatie. Erg duur maar daarvoor ga je terug in de tijd en kun je je een lord and lady wanen. Op een morgen bij het ontbijt werd zelfs de vooruit van onze auto schoongemaakt door iemand van de bediening. Eén minpuntje, alles is oud in het hotel zelfs het bed. Daar moeten ze eigenlijk iets aan doen

Gereisd met partner in september 2011