Reviews over Saundersfoot

niet meer van deze tijd

Pakkie,
    20-9-2016

Kleine, gehorige kamers zonder airco. Grenen meubels en spiraalmatrassen waarbij de spiralen in je rug goed voelbaar zijn. Waterdruk erg laag. Vriendelijke bediening, eigen parking. Dichtbij gezellige centrum van Saundersfoot.

eenvoudig redelijk hotel

behr,
    4-7-2011

kamers wat klein en gehorig.waterdruk voor douche en toilet zeer onvoldoende.

Diner en ontbijt prima.

Gratis parkeren achter het hotel.Saundersfoot is een leuk dorpje.

Leuk hotel

Fam,
    10-9-2010

Hotel ligt op een leuke plek, iets van de erge drukte weg

Leuk hotel om te verblijven

Mooi hotel aan de kust

Sofie,
    12-8-2010

Hoger gelegen hotel in het plaatsje Saundersfoot. Dit hotel ligt aan de kust en heeft een toeristische dorpskern met een aantal toeristenwinkeltjes en een paar restaurants en pubs.

Elke verdieping in het hotel heeft een andere kleur. Mensen die op doorreis zijn en maar 1 nacht in dit hotel verblijven krijgen vaak een wat kleinere kamer dan mensen die meerdere nachten blijven. In 1950 is dit een hotel geworden, voor de oorlog was dit gebouw een kustwachterhuis. Het hotel beschikt over 20 kamers welke zijn onderverdeeld in 6 twinrooms en 14 doublerooms. Het hotel heeft geen 1 persoonskamers. De kamers zijn allemaal netjes ingericht met een ruime badkamer met bad met douche, koffie- en theezet faciliteiten. Niet alle kamers hebben een bad. Voor elke hotelkamer is een parkeerplaats beschikbaar. Het hotel beschikt over een a la carte restaurant. Het hotel is heel huiselijk ingericht.

Leuk gezellig familiehotel met vriendelijke bediening

Aad,
    24-9-2007

Leuk gezellig familiehotel met vriendelijke bediening. Goed ontbijt waarbij je kan keizen van een beprekte kaart. Goed restaurant met prima prijs-kwaliteit-verhouding. leuke kamer maar enigszins gehorig.