Hotel Miskin Manor

HotelWeer vandaag25°13°

1 review over Hotel Miskin Manor in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Stijlvol hotel met goed restaurant

Nico
20-11-2016

Miskin Manor is een stijlvol hotel met een goed restaurant. Hier en daar is er wel wat achterstallig onderhoud. De hotelkamers zijn ruim. Het Engelse ontbijt is wat beperkt in brood- en belegsoorten voor mij als Nederlander. Er zijn op de begane grond meerdere kamers waar je gezellig bij de open haard kunt zitten.

Het eten is van goede kwaliteit. Een a-la-carte menu is GBP23,95 voor 3-gangen, de overige gerechten zijn hoger geprijsd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miskin Manor in Pontyclun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miskin Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miskin Manor scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.