Hotel Travelodge Merthyr Tydfil

1 review over Hotel Travelodge Merthyr Tydfil in het Nederlands

Simpel, maar goed hotel.

Jan52
8-6-2010

Standaardkamers met uitsluitend sfeerverlichting. Daardoor is kamer 's avonds te donker.

Vrij rustige ligging met restaurants en gym in de onmiddelijke omgeving (hotel heeft geen restaurant).

Centrum eventueel in ca 15 min te voet te bereiken.

Nieuw hotel, goede bedden. Kamers v.a. GBP 19 (excl. ontbijtpakket) voor 2 personnen en max. 2 kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Merthyr Tydfil in Merthyr Tydfil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Merthyr Tydfil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.