Reviews over Merthyr Tydfil

Renovatie hard nodig!

fikokevr,
    3-7-2012

Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Helaas heeft het hotel dringend een renovatie nodig, want veel is kapot en dat oogt niet prettig.

Het eten is heel goed. En winkels, bussen allemaal op kleine loopafstand.

Simpel, maar goed hotel.

Jan52,
    8-6-2010

Standaardkamers met uitsluitend sfeerverlichting. Daardoor is kamer 's avonds te donker.

Vrij rustige ligging met restaurants en gym in de onmiddelijke omgeving (hotel heeft geen restaurant).

Centrum eventueel in ca 15 min te voet te bereiken.

Nieuw hotel, goede bedden. Kamers v.a. GBP 19 (excl. ontbijtpakket) voor 2 personnen en max. 2 kinderen.

Perfect gelegen in het park!

E. de Bont,
    17-7-2009

Goeie service, mooie omgeving ligging van de camping.

Perfecte camping!

E. de Bont,
    17-7-2009

Goede faciliteiten, service, makkelijk te bereiken, stad dicht in de beurt. Omgeving is prachtig vanuit de camping gezien. en heel gezellig! TOPPER!

Merthyr Tydfil scoort een 6,8 uit 10, op basis van 5 reviews