Reviews over Llanwddyn

Gastvrije B&B

JWvZ,
    28-9-2010

Hartelijke ontvangst. Leuke kamer met koffie/theefaciliteiten. TV met filmnet. Aparte badkamer, naast kamer. Je kunt de avond ervoor bestellen wat je als (uitgebreid) ontbijt wilt. Aanwezig zijn: badjas, haardroger, cv onder handdoekenrek, wekker, internationale stekker, info omgeving, mogelijkheid natte kleding te laten drogen. Gelegen naast Lake Vyrnwy, waarin je kunt vissen en kanoën. In de omgeving: grote beeldentuin, vogelkijkhut, winkel met info over en artikelen voor vogels, winkeltjes met artesans, vele wandelmogelijkheden. Vlakbij gelegen theehuis voor lunch e.d. Om 18:00 gesloten. Dichtsbijzijnde pub 3 km omhoog in hotel Lake Vyrnwy. Nogal armoedig, redelijk eten.