Sorteren

Reviews over Llanrwst

Aanrader voor het bezoeken van het Snowdonia park

bacchetti
    4-11-2011

We hebben in een straal van zo’n 50 km diverse campings bezocht en uiteindelijk voor Bodnant park gekozen.

Het is parkachtig aangelegd met veel bloempartijen en heeft zeer ruime plaatsen, zowel verhard met grind als met gras. Het hoofdtoiletgebouw is wat gedateerd maar wel schoon. Het gebouw met 2 ruimtes waar ook gasten met rolstoel terecht kunnen is van zeer recente datum en modern uitgevoerd. Vlakbij heeft men ook een kampeerplek speciaal voor gasten met een rolstoel. De beheerders zijn zeer vriendelijk en zijn elke dag wel bezig met het verfraaien van het terrein. De camping ligt circa 800 meter van het centrum van Llanrwst waar diverse winkels en supermarkten zijn. In Llanrwst is behalve een busstation ook een treinstation. De camping is centraal gelegen t.o.v. bezienswaardigheden in het Snowdoinia Nationaal park.

Ligt aan een drukke straat

Grietje
    3-7-2010

We hadden een kamer op de hoek, uitzicht op straat en over de weiden en op de parkeerplaats. Gewone standaard kamer, netjes en schoon.

Terrasje op de stoep voor hotel wat smalletjes. Het diner was uitstekend, breakfast wat gewoontjes

Llanrwst scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews