Llandrindod Wells

We hebben een aantal aanbieders voor Llandrindod Wells voor je op een rij gezet:

Reviews over Llandrindod Wells

Een 'kasteeltje'

Sofie,
    12-8-2010

Hotel in de vorm van een kasteel. Zeer Engels ingericht met roze bloemetjesbehang en veel bonte aankleding. Klassiek Engels en leuk voor een paar nachtjes. Gelegen in een groene omgeving en ideaal voor mensen die van wandelen houden. Hotel heeft mooie ruime kamers met een ietwat kleine badkamer. Koffie- en theezet faciliteiten in elke kamer aanwezig. Het hotel heeft houten vloeren met daar overheen vloerbedekking, hierdoor was het hotel zeer gehorig (krakende vloeren). Goed ontbijt. LET OP!

Voordat je het hotel inkomt moet je een behoorlijke trap op. Dit is dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd zakelijk in oktober 2009

Schitterend hotel

J&J,
    28-8-2009

Hotel Metropole is logeren in je eigen kasteel (zie foto)

schitterende kamer 2mtr bed! het eten wel goed maar zo stijfjes een beetje TE

Gereisd met partner in augustus 2009

Typically British

Dirkje uit de Betuwe,
    15-8-2008

Ben hier nu twee keer geweest, en ga volgend jaar waarschijnlijk weer. Het is zo'n typisch Britse Inn, met kleine trapjes en krakende vloeren. Erg leuk als je ervan houdt (zoals ik). Het is even zoeken als je door llandrindod Wells rijdt, maar eenmaal aangekomen is het een oase van rust. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het eten is een prima variatie op het bekende Britse Pubfood. De kamers zijn niet al te groot, en er is geen lift. Maar het is dan ook een gebouw uit de 16e eeuw. Het hotel is een prima uitvalsbasis voor rondritten door Midden-Wales, en de trein stopt op 5 minuten lopen.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Prima campsite voor wie geen disco of andere behoeften en

G. Doornbosch,
    24-4-2008

Prima campsite voor wie geen disco of andere behoeften heeft. Prima startpunt voor wandel- en fietstochten. Rust, natuur dat is all you need.

Komen hier al bijna 25 jaar

Gereisd familie in augustus 2007

Oud, groot hotel, redelijke kamers, wel gehorig vanwege is

R,
    1-10-2007

Oud, groot hotel, redelijke kamers, wel gehorig vanwege houten vloer. Bij het diner is er alleen keuze in 3 gangen menu's. In de plaats zelf ook niet veel eetgelegenheden.

Gereisd met partner in september 2007
Llandrindod Wells scoort een 8,1 uit 10, op basis van 4 reviews