Hotel Legacy Royal Victoria

Hotel Legacy Royal Victoria
5,8

3 tips over Hotel Legacy Royal Victoria

Nico Terlouw, 21-6-2015
Het treintje naar Snowdon is vlakbij, neem warme kleding mee als je die berg op gaat want toen wij er waren (eind mei 2015) was het akelig koud daarboven.
gutjens, 7-10-2014
In dorpje Llanberis geluncht, tegen over de garage. Je kan er veel wandelen, 2 museums bezoeken, met treintje naar boven Snowdonia in. Echt mooi allemaal.
fikokevr, 6-7-2012
Het stationnetje met het treintje naar de top van de Snowdon is aan de overkant. Al jevan bergen houd en geld geen probleem is, ga dan bij MOOI weer een keer naar die top!

We hebben een aantal aanbieders voor Legacy Royal Victoria voor je op een rij gezet: