Pension The Ferryboat

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag15°8°

We hebben een aantal aanbieders voor The Ferryboat voor je op een rij gezet:

1 review over Pension The Ferryboat in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima voor een enkele overnachting

Ronald
21-3-2010

1 nacht geweest, omdat we de dag erna met de boot naar Ierland gingen. Een doods stadje (voor ons) met weinig te beleven en we hadden ook het geluk van de typische Britse regen. Kleine kamers, slechte douche, goed eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The Ferryboat in Fishguard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The Ferryboat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.