Reviews over Fishguard

Voor herhaling vatbaar.

Wilco,
    10-1-2018

Prachtige nieuwe cottage, super de luxe, aanrader!

Ligging geweldig.

Prachtige ligging, prima camping

Harald,
    21-8-2016

De camping ligt echt prachtig, direct aan en hoog boven zee. We stonden met de tent op het overloopveldje net buiten de camping, met het beste uitzicht ever!

Wel vol in de wind, dus het eten waait je van het bord, en het is ver lopen naar het sanitair. Het sanitair is overigens schoon, mooi en netjes met heel warm water.

Om onduidelijke redenen kregen we geen plek met elektriciteit (terwijl dat achteraf best gekund had). Tent en elektriciteit is sowieso wat een gedoe in dit land en ook hier was men niet flexibel in het zoeken naar mogelijkheden.

In de omgeving zijn een aantal leuke strandjes, meest steen, sommige zand (Newport). De Engelsen zwemmen met wetsuits aan! Dat heeft een reden!

Prima camping

Robbert,
    19-8-2016

Erg mooi gelegen camping met zicht op zee. Mix van stacaravans, chalets en kampeervelden. Fraai aangelegd, veel bloemen. Redelijk vlakke velden, geen rotsige bodem. Bij winderig weer wel in de gaten houden dat je de tent op een beschutte plek zet. Goed sanitair, nieuw, schoon, ruim voldoende. Gescheiden afvalinzameling. Winkel met redelijk basisaanbod. Vriendelijke eigenaren. 's Nachts doodstil, geen verkeer- of ander lawaai. Makkelijk te vinden vanaf de A487. Smal weggetje naar de camping, maar wel te rijden, ook met grote caravan. In Fishguard (5 autominuten) alle voorzieningen. Aanraders op 30 - 45 minuten rijden: St. Davids, Pembroke, Tenby, de kust bij St. Dogmaels. Zandstrand dichtbij in Newport. Ook veel mogelijkheden voor boottochten, dolfijnen spotten, zeevissen etc. Wij waren hier 10 dagen en hebben erg genoten van de omgeving. En deze camping is uitstekend bevallen.

Leuke, eenvoudige plek, met schitterend uitzicht

Bouwman,
    3-8-2015

Dit was voor ons een doorreiscamping op onze route naar Ierland. Deze lag ideaal tov de ferry.

We waren zeer verrast door het geweldige uitzicht!

Het is een kleine, leuke, rustige camping, met goed sanitair.

Je kan direct vanuit de camping over de cliffs wandelen.

Het enige nadeel is de bereikbaarheid: een zeer smal en steil weggetje, zonder passeermogelijkheden. Dit hebben ze opgelost door tot 12 uur verkeer te laten uitrijden, en na 12 mag het verkeer naar boven.

Verder niets dan lof. We overwegen om daar nog eens heen te gaan, en dan langer te verblijven.

Mooi gelegen camping

Baudina,
    16-8-2011

Prachtig gelegen camping op de kliffen van Pembrokeshire. Je kijkt zo over zee uit. De kampeerplaatsen zijn heel mooi aangelegd met bloemen en planten eromheen.

Het sanitair is heel nieuw en ziet er schoon en mooi uit.

Voor kleine kinderen is er een kleine speeltuin met schommels en een glijbaan. Voor grotere kinderen is er binnen een pooltafel en een TV kamer. Ook is er nog een winkeltje.

We vonden de camping wel aan de prijs, 30 pond voor 2 volwassenen en 2 kinderen van 2 en 5 jaar oud. Maar het is zeker een camping om nog een keer terug te komen.