Hotel George III

HotelWeer vandaag20°16°

We hebben een aantal aanbieders voor George III voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel George III in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

fantastisch

Rint
25-5-2010

Prachtig gelegen aan het Mawddach esturarium. Het hotel is 17de eeuws en heeft ook lodges in een oud treinstation naast het hotel. Ideaal om Snowdonia en de kusten te verkennen. Kwaliteit van de kamer, eten en bediening is tip-top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel George III in Dolgellau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel George III zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel George III scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.