Hotel Fronoleu Country Hotel

Hotel Fronoleu Country Hotel

1 review over Hotel Fronoleu Country Hotel in het Nederlands

2008

Het diner was heerlijk!!!!

Lies en Peter
15-8-2008

De eigenaresse was wel wat vreemd, ze versliep zich nog wel es, maar als ze dan kwam opdagen maakte ze een heerlijk ontbijt....We hebben heerlijk gegeten in dit hotel

Gereisd Met partner in augustus 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Fronoleu Country Hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fronoleu Country Hotel in Dolgellau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fronoleu Country Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.