vakantie Dinas Dinlle

Reviews over Dinas Dinlle

Wales is prachtig

Ronald Swart,
    5-9-2009

De camping in Dinlle ligt erg achteraf en dus rustig. Via Llandwrog het makkelijkst te bereiken. Ligt ong. 8 km van Caenarfon. Hier moet je ook naar de Supermarkt. Op de camping is niets te krijgen behalve het drinken in de pub. De receptie is goed teogankelijk en de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair proberen ze goed schoon te houden, maar blijkt moeizaam te zijn. De staanplaatsen zijn groot voor tenten en niet echt afgebakend. Neem een windscherm mee, want het waait bijna altijd zo dicht aan zee. Je hoort de zee 's nachts ook goed ruisen. Het verwarmde zwembad is lekker, maar de kinderen mogen bijna niets en ze mogen er niet alleen in onder de 15 jaar!! Niet erg handig dus. Voor strandliefhebbers en voor bergwandelaars (o.a. Mt. Snowdon), maar ook voor leuke stadjes. Conwy en Beddgelert zijn erg leuk. Dagje Liverpool gaat ook goed. Engelsen drinken veel, maar er is geen overlast geweest. De kinderen hadden geen vertier op de camping: er was geen animatie.

Dinas Dinlle scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews