ZorghotelWeer vandaag24°14°
Hotel St. Pierre Marriott & Country Club

We hebben een aantal aanbieders voor St. Pierre Marriott & Country Club voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel St. Pierre Marriott & Country Club in het Nederlands

Hotel in historisch gebouw

Yvonne
8-6-2014

redelijk groot resort. de later toegevoegde ontbijt/diner zaal is helaas wat onpersoonlijk. maar er zijn ook 2 kleinere ruimtes welke gesitueerd zijn in de originele kamers deze zijn gerestaureerd. zeer vriendelijk personeel. 2 restaurants en een bar. Hotel is omgeven door een golfbaan, ligt zeer landelijk, goede uitvalsbasis om dit gedeelte van Wales te ontdekken.

Gereisd Met partner in januari 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Pierre Marriott & Country Club in Chepstow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Pierre Marriott & Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.