Bed and Breakfast Glangwili Mansion

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Glangwili Mansion

We hebben een aantal aanbieders voor Glangwili Mansion voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Glangwili Mansion in het Nederlands

Tijdens een rondtrip langs enkele B&B's in Wales en Engeland hebben wij ook hier enkele nachten doorgebracht. De B&B ligt wat achteraf, maar dat vonden wij geen enkel probleem. Wij werden hartelijk ontvangen door de eigenaar die ons de geboekte kamer/suite toonde. De kamer (Chartreuse Suite) was mooi en ruim en we hadden vanuit het raam een schitterend uitzicht op de mooie grote tuin die bij deze B&B hoort. Het ontbijt werd geserveerd (als buffet) in de ontbijtruimte en was goed, maar niet heel bijzonder. De B&B deed voor ons wel een beetje 'steriel' aan en we misten op dat gebied een beetje de gezelligheid die we van een B&B gewend zijn, maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Glangwili Mansion in Carmarthen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Glangwili Mansion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Glangwili Mansion scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.