8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Angel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Angel in het Nederlands

Hotel met 2 gezichten

laura_honders
23-7-2010

We overnachten hier met ons zoontje van toen 1,5 jaar. We kregen een geweldig mooie, sjieke kamer, rechtstreeks uit de Victoriaanse tijd. Echt prachtig! Helaas werd er een feestje gegeven recht onder onze kamer waardoor we lagen te schudden in onze bedden. Om elf uur s avonds maar een andere kamer gevraagd en gekregen. Dit was een modernere kamer ensuite, ook prachtig! Het hotel is perfect gelegen tov het centrum. We waren alleen wel verbaasd over de kindonvriendelijkheid in de stad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Hotel ligt midden in het centrum dus ideaal voor shoppen,

D. van Velzen
18-8-2006

Hotel ligt midden in het centrum dus ideaal voor shoppen, cafebezoek of stadswandeling. Ontbijt is erg karig, maar dat maakt de Starbucks aan de overkant meer dan goed. Verder is het park bij Cardiff Castle erg rlx-ed.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Angel in Cardiff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Angel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.