Hotel Radisson Blu

HotelWeer vandaag17°8°
Hotel Radisson Blu

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Radisson Blu in het Nederlands

Modern hotel in het centrum

Daan
15-11-2010

Het is een zakenhotel, maar je ziet er ook veel toeristen in het weekend. Het is mooi centraal gelegen, je wandelt overal zo naartoe. Moderne kamers, goede voorzieningen, erg goed ontbijtbuffet.

Mooi 'zaken' hotel dat centraal ligt.

paulpb
23-10-2010

Keurig hotel dat wat zakelijk is maar ach wat is daar op tegen eigenlijk.

Prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu in Cardiff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.