Hotel Park Plaza

ZorghotelWeer vandaag13°9°
Hotel Park Plaza

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Park Plaza in het Nederlands

Met oudere kinderen

Super hotel in Cardiff Centrum

Henk
25-2-2010

In maart 2010 een aantal dagen in Cardiff geweest. Park Plaza hotel is ideaal in het centrum gelegen. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Kamers zijn lekker ruim met bad & douche. In de lobby zijn gezellige hangbanken bij open haard vuur (gas). Hotel heeft ook een zwembad en fitness. Park Plaza is ideale uitvalsbasis om Cardiff te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza in Cardiff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.