Hotel Novotel Cardiff Centre

Hotel Novotel Cardiff Centre
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Cardiff Centre voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Novotel Cardiff Centre in het Nederlands

Anders

Prima hotel, fantastisch ontbijt!!

Sitara
25-3-2013

Een prima hotel als je de stad wilt ontdekken. Het is wel een stukje lopen naar het centrum, maar daar zijn genoeg winkelstraten en leuke restaurants te vinden. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een net hotel, de kamers zagen er goedverzorgd uit. Zowel het restaurant als het ontbijtbuffet was prima verzorgd. Het zwembad was wel klein, maar van alle gemakken voorzien.

Heel mooi hotel gelegen in het nieuwe stadcentrum van Cardiff. Het hotel is zeer modern ingericht. De kamers zijn voorzien van een 2 persoonsbed en een ruime slaapbank, welke bij aankomst reeds was opgemaakt. Nette, ruime badkamers.

Het hotel bestaat uit een oud en een nieuw gedeelte, welke mooi in elkaar overlopen, waardoor er een mooie sfeer wordt gecreëerd. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Veel keuze. Zowel Engels,- als continentaal ontbijt mogelijk.

2008

van 4 tot 6jan in dit Htl verbleven

Johan
8-1-2008

van 4 tot 6jan in dit Htl verbleven. Ligt op zo'n 10min lopen vanaf 'centraal station'(mits je goed loopt). Bus 2(enkeltje 1pond). Htl vestigd zich in een mooi pand en is van binnen ietwat design. Bij binnenkomst van kamer ben je redelijk verrast. Ruime kamer met sofa/lig bank, uitgebreidde badkamer met losse cabine en bad. Bij dag 2 ontdek je wat minpunten(slecht onderhouden kitranden en vreemde geluiden in het ventilatiekanaal).&De gang is vanuit de kamer goed te horen. Vraag naar een hotelkamer hoger dan verdieping 1, het zwembad bevind zich onder de kamers. Zwembad,ontbijt en uitchecktijd op zondag(17.00) een ruime +! Kinderen tot 12jr verblijven en ontbijten gratis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Cardiff Centre in Cardiff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Cardiff Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.