Hotel Ibis Cardiff

Hotel Ibis Cardiff

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Cardiff voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Cardiff in het Nederlands

Goed budget hotel

Denise
1-7-2012

Handig budget hotel. 20 euro per nacht. Evt. nog de mogelijkheid een ontbijt voor 7,50 te nemen, maar er zijn genoeg pubs waar je een lekker ontbijt kan eten voor minder. Om de hoek is een groot parkeerplaats waar je voor 5 euro de auto de hele dag neer kan zetten. Dit is alleen geen onderdeel van het hotel en er is dus ook geen toezicht. Ideaal voor als je de stad in wil, perfecte locatie!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Cardiff in Cardiff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Cardiff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.