Hotel Hilton Cardiff

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Cardiff voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hilton Cardiff in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

2008

Goed hotel , met goede ligging in het centrum. De auto werd voor je geparkeerd. was niet duurder dan een openbare parkeergarage.

We hadden uitzicht op het kasteel.

Het Hilton wordt gezien als het beste hotel in Cardiff. Echter de kamers zijn oud en nauwelijk opgeknapt. Vloerbedekking is smerig etc etc. Geen aanrader dus voor deze prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Cardiff in Cardiff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Cardiff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Cardiff scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.