Hotel Future Inn Cardiff Bay

8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Future Inn Cardiff Bay voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Future Inn Cardiff Bay in het Nederlands

heerlijk hotel

van goozen
1-12-2010

goed hotel met goede kamers. wij hadden een suite, dit was een zeer ruime kamer met een goed bed en goede badkamer.

Het ontbijt is prima en uitgebreid. zeer vriendelijk personeel.

tegenover het hotel is een heerlijk steakrestaurant.

het hotel ligt 10 min lopen van cardiff bay, en vanuit daar kun je een trein pakken naar cardiff centrum. (minpuntje voor ons)

minpunt: de prijsverhogingen van de kamer omdat er een 'event'was (prijsverhoging van 50%).

Een prima hotel om Cradiff te verkennen. Het hotel is modern, netjes en schoon. De kamers zijn ruim en bieden verschillende faciliteiten zoals gratis internet en gratis koffie en thee faciliteiten op de kamer. Er is een ruime parkeerplaats bij het hotel waar je gratis kunt parkeren.

Het centrum is heel goed te bereiken per bus, vlak bij het hotel is een bushalte waar elke 10 minuten een bus vertrekt naar het centrum. Cardiff bay ligt op ca 5 minuten loopafstand van het hotel.

In de buurt van het hotel zijn ook verschillende winkels en restaurants.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Future Inn Cardiff Bay in Cardiff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Future Inn Cardiff Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.