Hotel Big Sleep

KinderhotelWeer vandaag16°12°
Hotel Big Sleep
5,1

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Big Sleep voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Big Sleep in het Nederlands

geweldige ligging

nathalie vanneck
23-6-2009

van 14juni tot 17juni in dit hotel geweest en het ligt heel centraal.;ge kan alles makkelijk wandelend doen..dicht aan het treinstation, millenium station, queensstreet..we hadden enkel ontbijt.;er is in de omgeving wel genoeg waar je iets kan eten..ontbijt is standaard maar verzorgt..vonden de kamers ook verzorgt..de matrassen zijn wat hard maar verder vonden we het geweldig

2008

een net en goed hotel

Twan en José
11-4-2008

een net en goed hotel. Geen avondeten maar daar ga je de stad voor in. Goed ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Big Sleep in Cardiff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Big Sleep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.