Reviews over Cardiff

Van binnen mooier dan buiten

Rene,
    17-9-2009

Vanaf het centraal station was en is het nog wel even zoeken maar dat komt omdat men bezig is men de bouw van een warenhuis naast het hotel. Van buiten ziet het hotel er niet echt uitnodigend uit. De lobby, receptie en de loungebar zijn echter strak en kleurrijk ingericht. De loungebar was erg rustig. Het hotel ligt tegenover het Cardiff International Arena waar veel concerten plaatsvinden. Ontbijt is degelijk. De ontbijtzaal zaal zelf niet al te sfeervol. Restaurant niet uitgeprobeerd. De kamers verder prima. Prima hotel voor een nacht

Grote groep hongere hollanders!

j.meijers,
    17-11-2008

Met een groep van 100 man in het hotel gelogeerd.

Bij aankomst in aparte zaal gedineerd, maar er was niet op zoveel hongere Hollanders gerekend, diner in buffetvorm, maar de laatste gasten hadden niet genoeg eten, of de eersten hadden teveel opgeschept, of er was niet genoeg klaargemaakt. Was jammer!

Maar de kamers/service was goed