Sorteren

Reviews over Cardiff

Geweldig fantastisch gewoon

Ria vermaas
    13-8-2018

Geweldige stad met mooie gebouwen en leuke en lieven mensen , een mooie haven met van alles te doen op en in het water , leuken winkels en uitgaans gelegenheden van alles wat eten drinken noem maar op en het is er , dus dit moet je echt zelf zien en onder vinden ...

Geweldig verrassend

Anne
    26-4-2018

Super vriendelijk, behulzame mensen. Alles binnen handbereik, shoppen, kastelen, natuur, lekker eten. Echt heel erg verrast hoe fijn het daar was.

Fantastische plek

Ria vermaas
    1-5-2017

Gewoon heel leuk en moointeressant en gezellig het is een aanrader

Eclectische prachtstad

Boukje
    6-9-2016

Cardiff is een bijzondere stad; klein, maar heeft veel te bieden. Geen standaard toeristenstad.

Allereerst is Cardiff een echte shoppingstad; niet mijn ding, maar gelukkig heeft het nog veel meer.

Cardiff lijkt een beetje op een kruizing van Eindhoven en Rotterdam, met een kasteel in het midden. De haven is een paradijs van toffe eettentjes en uitgaangsgelegenheden, gecombineerd met veel verwijzingen naar Doctor Who en Torchwood, niet in het minst de Doctor Who Experience zelf.

Het centrum heeft ook voor ieder wat wils; leuke barretjes en clubs, een prachtig kasteel met nog mooiere parken eromheen en nog een aantal erg interessante musea. Vergeet vooral niet de prachtige arcades te bekijken!

Voor degene die liever wat meer natuur ziet is er ook van alles nabij en zijn er voldoende organisaties die je mee willen nemen op canyoning- of coasteeringtochten

Goed voor een dagtocht

Rinus
    14-6-2016

Cardiff is geen onaardige stad, er zijn wel veel tegenstellingen tussen het oude centrum en de moderne gebouwen langs Cardiff Bay.

Topper van de stad is het prachtige kasteel waarvan men zeker het interieur moet bezichtigen met zijn Arabische zaal, verder zijn er in het oude centrum wat straten met huizen in Georgian stijl.

Als landshoofdstad van Wales maakt Cardiff toch de indruk een provinciestad te zijn,de sfeer is er gemoedelijk zonder veel hectiek en met de vele musea kan men er minstens een dag doorbrengen.

Cardiff scoort een 8,2 uit 10, op basis van 25 reviews