Reviews over Caersws

Betoverende plek

LHF,
    1-11-2010

Maesmawr Hall is een uitzonderlijke plek. Heb deze gelegenheid bezocht als onderdeel van een zakelijk bezoek dus niet als "puur toeristisch". Het was een zeer welkome afwisseling van de geijkte hotels. Kamers zijn goed op orde, vloeren zijn ietwat scheef maar wat wil je in een pand van enkele eeuwen oud. De locatie, de omgeving en het gebouw ademen een authentieke sfeer uit. Een prachtige "get away" van het dagelijkse leven. Bar is goed, mensen vriendelijk, eten uitstekend. Het gebouw heeft een rijke historie, Google het eens of kijk eens op YouTube. Ik vind het een echte aanrader voor mensen die eens wat anders willen.