Reviews over Brecon

heerlijke plek

we love wales,
    4-9-2015

Op 11 juli arriveerden we op deze camping die toen redelijk gevuld was. Na het weekend werd het vrij leeg, omdat we ontdekten dat de Engelsen/Welshmen pas een week later vakantie kregen. Wij hadden het enorme trekkersveld enkele dagen voor ons alleen! Voor ons heerlijk, een ander vindt het misschien saai. Kortom, als je meer drukte wilt let dan op dat men in Engeland vakantie heeft want verder hebben we weinig nationaliteiten gezien.

Overigens was het veld zo groot en ruim dat ik niet denk dat het ooit tjokvol zal zijn.

Voorzieningen zijn prima, minpuntje is dat het sanitair wat ver van het trekkersveld af staat.

Pluspunten: erg netjes, heel vriendelijk personeel, mooie ligging met prachtig uitzicht op de Brecon Beacons!

Heerlijke plek

Jan,
    28-5-2015

De weg erheen is wat smal. We konden kiezen uit \"hard pitch\" of gras. We konden de caravan zo plaatsen dat we op gras konden zitten terwijl de caravan op gravel stond. Het was een uitgelezen plek. Het verwarmd sanitair was super. Wifi was goed bij of in de buurt van het toiletgebouw. Het dorp (spreek uit Penkechli) stelt niks voor en diverse pubs waren gesloten maar het dorp en de camping liggen aan het kanaal van Brecon naar Monmouth en naast dit kanaal ligt het oude jaagpad waarover je niet alleen goed kunt wandelen maar ook fietsen. Alleen bij enkele sluizen is er even wat hoogteverschil maar verder in dit heuvelachtig landschap vlak: heel apart. In het nabij gelegen Talybont-on-Usk liggen twee pubs waar het goed toeven en eten is. In de streek kun je heel aardig wandelen hoewel het na verloop van tijd ook saai wordt: erg kaal, veel weiland met schapen en in deze tijd lammetjes. De camping is niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld.

Gastvrij

Erwin,
    16-9-2014

Kleinschalige B&B, gelegen op loopafstand van het centrum van Brecon met diverse eetgelegenheden.

Brecon ligt in het gelijknamige natuurpark "Brecon Beacons", waar schitterende wandelingen gemaakt kunnen worden.

Mooie, nette camping

veen054,
    14-8-2014

Heel vriendelijke ontvangst, keurige plekken, schoon sanitair. 'Aparte velden voor tenten.De weg naar camping toe is om bep. stukken smal en hier kun je niet overzien of er tegenliggers aankomen. Spannend met caravan achter je. 's Avonds om 10 uur rustig. Wifi alleen bij sanitair gebouw goede ontvangst. Loopt een weg langs. Is lokale weg, waar 's avonds niet veel meer over rijdt, maar 's morgens vroeg hoor je het wel enigszins.

Topcamping!

Luna,
    2-9-2013

Deze camping is z'n prijzen waard. Ontzettend vriendelijke mensen, mooi sanitair, prachtige staanplaatsen. Ligt centraal in midden Wales. Je kunt mooie uitstapjes in de buurt maken.

Brecon scoort een 7,9 uit 10, op basis van 12 reviews