Reviews over Betws Garmon

Mooi gelegen en goed verzorgde camping

Fam. Lammers,
    28-6-2017

Aanleg en onderhoud goed. Beperkte winkel en rekening houden met harde wind uit het oosten

camping omringd door bergen

Conny,
    2-4-2012

de camping is prachtig gelegen in het berglandschap en een goede uitgangsplek voor bezoeken aan de authentieke plaatsjes in de omgeving en Snowdonia National Park

nooit meer!

b,
    27-8-2009

Wij waren hier met zeeer slecht (Welsh) weer, dus ons humeur was ook tot nulpunt gedaald... Hetgeen wellicht onze indruk van Bryn Gloch weinig goed doet.

Wij vonden het net een caravanstalling. Veel te veel plekken, veel te dicht op elkaar. We hadden wel een comfort plaats, deze was uitstekend gedraineerd.

Eigenaren jammer genoeg niet te overreden ons het vooruit betaalde bedrag terug te betalen toen we voortijds na 2 nachten vertrokken. (Geven ze ook duidelijk aan bij de receptie-no refund)

Playground valt erg tegen, sanitair was op zich wel schoon, maar door het slechte weer erg modderig. Wel veel te weinig douches voor het aantal gasten dat er verbleef. Weinig sfeer.

Betws Garmon scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews