Reviews over Amroth

Geweldige camping

Menmcs,
    31-7-2016

Camping is sinds 2015 onder nieuw management. Zij hebben heel veel vernieuwd en verbeterd. Mooi nieuw binnen zwembad (heerlijk in het klimaat van Wales!). Mooi nieuw luxe sanitair gebouw. Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed speelmog.voor kleine kinderen. Pub op de camping biedt goed pubfood.

Genoeg te doen in de omgeving voor jonge en oudere kinderen. Camping is centraal gelegen voor de vele uitstapjes en dichtbij de hoofdweg. Iedere ochtend vers gebakken brood (ook bruin!). Boodschappen (grote supermarkt) in Kilgetti op zo'n 5 km afstand. Uitjes: Tenby (ommuurd kustplaatsje, mooie stranden), Pembroke Castle (doen! Een v.d. mooiste), Haverford West (kleinschalige shopping), Pendine Sands (prachtig strand, kleinschalig racemuseum, geweldig wandelen), maak vooral wandelingen langs de kustpaden! Wat een uitzichten!). Zuid-Wales is hier prachtig. Heel heuvelachtig (hellingen van 20%).

De kust is adembenemend! Rustige omgeving, geen massatoerisme. Vraag de receptie naar mooie wandelingen in de buurt.

Goed park

suzanneathome,
    14-7-2013

Goed simpel park. Nette accomodatie en goeie service.

Goeie plek om Zuid-Wales te verkennen met de auto.

Ik was er samen met mijn broer, dus weet niet of er voldoende te doen is voor gezinnen met kinderen.