Hotel The George Borrow

Hotel The George Borrow

Kleine hotelsWeer vandaag16°12°

We hebben een aantal aanbieders voor The George Borrow voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The George Borrow in het Nederlands

Fantastisch, zulke liefe mensen gewoon geweldig

Ria Vermaas
1-8-2016

Wij hebben geen klachten, het eten was goed , en de bediening was uitstekend, het hotel op zich zelf is wat verouderd maar dat geef juist een vertrouwd gevoel ,wij hopen volgend jaar weer gezellig langs te gaan, want de mensen zijn geweldig lief en behulpzaam.

Gereisd Met partner in juli 2016

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• Op het terreinTuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The George Borrow in Aberystwyth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The George Borrow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.