Sorteren

Reviews over accommodaties in Zambia

Geweldig!

Margo
    10-8-2015

We hebben het onuitsprekelijke geluk gehad hier te mogen. Naast de indrukwekkende natuur is het eten ook nog eens fantastisch en de accommodaties spic and span. In deze lodge loop je de kans een olifant, nijlpaard of leeuw vlak buiten je slaapplek te krijgen. In de avond loopt er daarom altijd een bewaker met je mee. Het team organiseert dagelijks game drives. Je ziet de dieren in hun natuurlijke omgeving. De Nederlandse eigenaren zijn zeer begaan met de wildlife stand en doen er alles aan om die ook zo goed mogelijk te houden. Geen rare jachttoestanden, maar wel de liefde voor die overweldigende natuur. Naast de lodge zijn er, meer in het binnenland, twee tentenkampen opgericht. Deze zijn onwaarschijnlijk luxe... Witte lakens op het bed, wc ernaast en ook hier drie maal per dag eten, waaronder een warme lunch. 's avonds is het licht voor je aangedaan (olielampen) en ligt er een warme kruik in je bed. Vanuit je bed naar de zonsopkomst kijken! Wij gaan hier zeer zeker terugkomen!

De beste safari ooit

Leon
    6-10-2011

Prima accomodatie en het beste park voor een safari. In 2 uur tijd heb ik meer dieren gezien dan andere mensen in jaren op safari. Maar ook de lodge zelf is fantastisch. Alles tot in de puntjes verzorgd, zeer goede gidsen. Kamers zijn schitterend gelegen tussen de valei en het water. Begeleiding is aanwezig om je op en neer te brengen 's avonds. Terrein is niet omheind, dus er lopen olifanten door de receptie en leeuwen proberen aan te schuiven bij het avondeten. 's nachts waan je je buiten tussen de dieren. Je hoort ze overal. Een waar kun je staan douchen terwijl een paar meter verder de krokodillen voorbij drijven.

Goede uitvalsbasis voor Livingston & Vic.Falls

Ronald83
    1-10-2011

Hier in november 2010 verbleven in een tented lodge:

- Eenvoudige maar verder prima ingerichte tented lodge

- Klein zwembad

- Gelegen aan rivier

- Goed, eenvoudig ontbijt/lunch/diner

- Goede lokatie om victoria Falls te bezoeken

Prachtige lodge aan de rivier

Jochem
    4-9-2011

Net buiten het park South Luangwa, aan de andere kant van de rivier ligt deze lodge. De kamers zijn er prachtig, het uitzicht geweldig en er wordt prima voor je gezorgd. South Luangwa was een geweldige safari-ervaring, zeker ook door de nightdrives die de lodge aanbiedt!

top plek in livingstone

Koos
    15-11-2010

geweldige plek in Livingstone met uitzicht op Victoria falls. schitterende lodge, supervriendelijke personeel, top kwaliteit eten, open kamers. alles is mogelijk, nederlandse managers.