Reviews over accommodaties in Yorkshire

Mooi huisje midden in het bos.

Fam. Karssing,
    1-7-2017

Dit park heeft een "oprijlaan" van bijna anderhalve kilometer! Echt midden in het bos dus. De huisjes zijn erg ruim en redelijk goed ingericht. De matrassen op de bedden zijn wel aan vervanging toe en rondom het huisje waar wij zaten stonden veel erg hoge dennen wat veel licht weg nam in het huisje en veel "rommel" gaf op het terras en in de hot tub. Er is een goed restaurant op de naast gelegen golfbaan waar je korting krijgt als gast van Griffon Forest. Er is geen internet in de lodges, wel bij het restaurant. Het is een prima locatie om Yorkshire te verkennen. York, Harrogate en Whitby zijn leuke plaatsen en een tocht over de Moors moet je zeker maken. Ook Howard Castle en Eden Camp zijn een bezoekje waard.

De huisjes kunnen zowel binnen als buiten wat meer aandacht van de schoonmaakploeg gebruiken.

Heerlijk rustig park

Helena,
    26-6-2017

Prachtig gelegen in Wensleydale biedt dit park vooral veel rust. Wij verbleven een week in een zespersoons huis, veel te ruim voor ons tweetjes maar we hadden geen zin in een geschakelde lodge. Deze lodge lag aan de rand van het park met geweldig uitzicht. De ontvangst was vriendelijk, met als cadeautje een pint melk en een broodje, wat erg attent was want dan hoef je niet meteen na aankomst op zoek naar een winkel voor je ontbijt. De lodge was schoon, het bed goed en de keukenapparatuur in orde. Er zit zelfs een klimaatkastje voor wijn in... Alleen de keukeninventaris was wat mager: 3 theekopjes is voor een zespersoonshuis opmerkelijk weinig. De koekenpan had al een zwaar leven achter de rug en je kunt best zonder eierdopjes, maar gezien de verdere luxe (en de prijs) van dit huis vonden wij het opmerkelijk. Leuk was de hottub bij het terras, de meegeleverde badjassen en slippers gaven een extra luxe gevoel en ook de douche was prima (met massagestralen als je dat wilt).

De omgeving is schitterend, vooral heel geschikt voor wandelaars. Voor kinderen is op dit park niks te doen tenzij ze ook van wandelen en natuurbeleving houden. Voor de boodschappen moet je naar Leyburn (leuk klein marktstadje) of Hawes (waar je de Wensleydale-kaasmakerij kunt bezoeken). Op het park is niets verkrijgbaar. Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt.

het was een hele mooie plek

Patricia,
    23-3-2014

Het lijkt of je midden in het bos zit, het huisje is omringt met beplanting zodat je beschut zit. Het huisje zelf is erg leuk ingericht niet nieuw maar dat vond ik niet erg. je heb wel een auto nodig want op het park zelf is niet zo veel een klein winkeltje bij de receptie voor nood spullen. Het is erg lekker rustig.in de buurt een heel groot winkel centrum waar je 24 uur per dag terecht kunt voor boodschappen. Mooie omgeving. we gaan er zeker nog een keer heen.

Geweldige omgeving!

Corry,
    25-7-2011

Dit parkje wordt omgebouwd van camping naar park met lodges en trekkershutten.Wij hadden een prima huisje voor 2 personen. Prachtige omgeving, in de buurt van de Aysgarth Falls. Veel gewandeld, leuke dorpjes in de buurt. Heerlijk gegeten in het (nieuwe) restaurantje op het park.

Heerlijke locatie, rust en ruimte

Fabian, Lies en Mees,
    11-8-2010

Na een week Londen enorm genoten van de rust en ruimte op YorkYurts. Warm ontvangen door Sara en Darren en ook daarna konden we telkens op hun service rekenen. Prima bedden, complete eigen keuken(tent), dagelijks vers brandhout geleverd en ontbijt op bestelling. Gas-bbq, grote koelkast tot je beschikking. Elke avond gezellig kampvuur met een wijntje waarbij ook de eigenaren aanwezig waren. De douche was overigens niet fijn, moeilijk op de juiste temperatuur af te stellen. Maar voor een verblijf van 5 dagen was hier wel mee te leven. Goede uitvalsbasis voor bezoeken aan York, Whitby of Leeds. Als je wilt bijkomen in betrekkelijke luxe - het blijft een camping tenslotte - kunnen we York Yurts zeer aanraden.